כאשר איש לא התייצב למסיבת יום הולדת של ילדה בת 10 אמא שלה פנתה לפייסבוק

מקנזי ממינסוטה הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-10 ביום שבת אך האירוע המשמח הפך מהר מאוד להיות במהרה לאירוע בודד ועצוב.

כשהייתה צעירה יותר, מקנזי אובחנה בלוקה ב”תסמונת “סוטו” – הפרעה גנטית נדירה, שהותירה אותה עם קשיים התפתחותיים המקשה עליה לפתח קשרים חברתיים. 

אביה של מקנזי, מאט, סיפר שהוא ואישתו ג’ני היו שבורי לב כאשר אף אחת מבנות גילה של מקנזי שאותן הזמינה למסיבה, לא הסכימה לקבל את הזמנתה. לדבריו, מעולם לא היו לה באמת חברים. “אף אחד מעולם לא הגיע לשחק איתה. היא פשוט שיחקה עם חבריה של אחיה ואחותה”.

ג’ני, אימה של מקנזי כתבה פוסט בפייסבוק ביום שישי בבוקר, כשהיא למעשה מבקשת מההורים של חברי ילדיה להגיע למסיבה. “היא ילדה מלאת אהבה ורוצה יותר מכל דבר שיהיו לה חברים. כאם, זה פשוט שובר את ליבי”, כתבה ג’ני. אחד הדברים הקשים ביותר עבור הורה, זה לראות את ילדו בודד.

תוך שעות ספורות, הפוסט הפך ויראלי. חדשות מקומיות סיקרו את העניין ולפתע מאות אנשים רצו לבוא ליום הולדת של מקנזי. “ג’ני ציפתה שיבואו עשר בנות למסיבה ולפתע זה קרה” סיפר מאט. מאות אנשים הגיעו ביום שבת למסיבה. הם עשו הכל על מנת שתהיה מאושרת ומוקפת אהבה ביום הולדתה, החל מהכנת באנר עם שמה ועד להפיכת היום הזה, הטוב ביותר שהיא חוותה.

ילדת יום ההולדת הכירה המון חברים חדשים גדולים וקטנים.

וקיבלה ערימת מתנות מהורי הילדים.

חברות מסחריות תרמו אוכל טעים בשפע.

היא אפילו קיבלה עוגת יום הולדת בנושא האהוב ביותר על בנות גילה – הסרט “פרוזן”. מן הסתם זאת היתה הפתעה ענקית כש”אלזה” גיבורת הסרט הופיעה.

אפילו ראש העיר הכריז על אותו יום שבת נפלא כ”יום מקנזי מורטר”.

זה היה פשוט מדהים אמרו ההורים הנרגשים שבסך הכל רצו את הדבר שכל הורה מבקש עבור ילדו- שיהיה מאושר ומוקף באהבה.

ברגעים כאלה, האמון במין האנושי חוזר וממלא את הלב באופטימיות.

דרך: Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן