חוקרים גילו למה חתולים מתכוונים כשהם עושים מיאו, קורצים ומזיזים את הזנב

רבים מאיתנו היו מתים לדעת את שפת החתולים, כדי להבין מה רוצה מאיתנו כדור הפרווה המהלך הזה. הרבה מחקרים פורסמו על חיית המחמד הנחשבת לאגואיסטית וחיה לפי הקודים העצמאיים שלה אבל קשה באמת היה לדעת מה עובר לה בראש כשהיא עושה מיאו, קורצת או משחקת עם השפם החתולי שלה.

סנופי, החתול המתוק בעולם

כעת חוקרים מתיימרים להכריז שהם פיצחו את השפה של החתולים. ספרו את זה בהתלהבות למיצי אבל לא ברור אם תצליחו להבין מה החתול ענה לכם.

החוקרים טוענים כי הצליחו להבין את המשמעות של כל קריצה, מיאו ותזוזת זנב. למשל, כשזנבם עומד זקור וגבוה זה כמו לחיצת ידיים בין בני אדם וכשהוא עושה זאת הוא שמח לראות אותך.

קריצה ארוכה ואיטית היא כמו קריצה בין חברים. זה נחשב אפילו ל”נשיקה חתולית”. המומחה שעומד מאחורי הגילויים הללו ועוד הוא ד”ר גארי וייצמן, מנכ”ל ונשיא “San Diego Humane Society” ו-SPCA. הוא גם כתב את הספר החדש “How to speak Cat“.

לא ברור אם תצליחו ללמוד את שפת החתולים אבל שווה לנסות. בכל זאת, יש יותר סיכוי שתבינו את החתול מאשר שהוא יטרח ללמוד אתכם. אחד הממצאים שעלו הוא שהחתול מנפיק 16 סוגי “מיאו” והוא שולף אותם רק כאשר בן אדם בסביבה. משמעות ה”מיאו” מגוונת מאוד ועשויה להיות תאכיל אותי, תלטף אותי או שחרר אותי. המיאו הזה בקושי יושמע בין חתולים. חמודים, הא? יודעים בדיוק מה יפעיל אותנו.

ד”ר בוני ביבר טוענת שחתולים עושים “מיאו” כי הם למדו שהם יכולים להוציא משהו מבן אדם ככה. בכל זאת, מי יעמוד בפניהם?

בוני כתבה את תובנותיה בספר “Feline behavior”. אתם מוזמנים לנסות לקרוץ לחתול שלכם ולחכות שהוא יקרוץ חזרה. אם זה קורה, אתם מוזמנים ליילל משמחה. מומלץ לזכור שאם אוזני החתול שמוטות המשמעות היא שהחיה מבוהלת או בדרכה לקרב. כאשר שפם החתולים נוטה לצד אז החתול שמח ורגוע. עכשיו תוכלו לפתח קשר עמוק יותר מאשר להניח בפניו קצת מהכריך טונה שלכם. אם הוא ילקק אתכם זה סימן לחיבה. 

דרך Mail Online 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן