ההשלכה הכי לא צפוייה של אתגר דלי הקרח נגמרה בפרידה

זוכרים את אתגר דלי הקרח? זה היה אחד מהרגעים היותר סחיים אך מעוררי השראה של הרשת: המוני אנשים שפכו על עצמם דלי מלא בקרח וצילמו את זה למען העלאת מודעות למחלת ה-ALS. בסופו של דבר, האתגר הוויראלי הזה גייס מיליוני דולרים לטובת מחקר המחלה – וכעת מתברר שהיה לו גם השלכה אחת ממש לא צפוייה: אישה אחת שגילתה שבעלה שיקר לה במשך שנים, והיה נשוי לאישה אחרת.

האישה, מישל, הכירה את בעלה אנדרו בשנת 2000. השניים התחתנו ב-2008 – אך כעבור כמה שנים אנדרו הכיר את פיליפה והחליט שהוא רוצה גם אותה. במקום להתגרש מהאישה הראשונה הוא פשוט שיקר לה, סיפר לה שהוא נמצא בתוכנית להגנת עדים שדורשת ממנו לנסוע רחוק ממנה, ועבר לגור עם אישתו החדשה. מישל הנטושה האמינה שהעזיבה של בעלה נעשתה גם לטובתה, שכן הוא סיפר לה שגם חייה נמצאים בסכנה, ושאם לא יעזוב לתוכנית להגת עדים עלולים לפגוע גם בה.

הרי את מקודשת לי. שוב (תמונה דרך פייסבוק של אנדרו)

החיים הכפולים שלו החזיקו ארבע שנים, עד שמישל מצאה לגמרי בטעות עדות מרשיעה: סרטון אתגר דלי קרח שאנדרו צילם עם אישתו השנייה, והועלה לעמות הפייסבוק של קרובת משפחה. בחיטוט נוסף באלבום התמונות מצאה מישל תמונות מהחתונה השנייה של בעלה וחשפה לאט לאט את רשת השקרים שטווה. “כשאני מסתכלת אחורה, אני מרגישה ממש טיפשה ונאיבית שלא חשבתי שמשהו אינו כשורה. ממש הרגשתי שהחיים שלי בסכנה”, היא סיפרה.

מישל (תמונה דרך טוויטר)

הדרך לגיהינום רצופה במעשים טובים, והדרך של אנדרו לשם התחילה בתקווה לעזור לחולי ALS. מצד שני, הצעד הזה חשף את כל השקרים שלו. כרגע הוא נמצא במאסר לתקופה של שמונה חדשים באשמת ביגמיה. פיליפה, אישתו השנייה, הבטיחה לחכות לו. אישתו הראשונה לעומת זאת כנראה לא תרצה לראות שוב את הפרצוף שלו – אפילו אם נופל עליו דלי קרח. 

דרך Jezebel | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן