דה מרקר על מודל הפרסום החדש וביטול הבאנרים ב’חורים ברשת’

מודל הפרסום של באנרים באתרי האינטרנט כבר הולך ונכחד בשל חוסר האפקטיביות, אך כעת חורים ברשת עושה צעד נוסף – ומבטל לחלוטין את הפרסום באמצעות באנרים באתר. 

לאחרונה חתם חורים ברשת על שיתוף פעולה לטווח ארוך עם רשת המלצות התוכן טבולה הישראלית להמלצות תוכן שחלקן ממומנות. שיתוף הפעולה הזה איפשר את הסרת הבאנרים ופרסום רק באמצעות המלצות תוכן.

לכתבתו של נתי טוקר, דה מרקר:

http://www.themarker.com/advertising/1.2608279

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן