הקליפ הוויראלי הזה הוא צפיית חובה להורים שחוששים מהנטיות המיניות של ילדיהם

באחת מהסצינות הבלתי נשכחות של הסדרה “זגורי אימפריה” שואל אחד הילדים במשפחה, אבישי את בבר אביו: “מה יותר גרוע בעיניך, פאפו? אם הייתי הומו או נוצרי?”. “הומו”, עונה בבר. “אז אני נוצרי”, חושף אבישי. בחירתו של האב ברע במיעוטו, מבחינתו, ודאי לא הפתיעה הורים רבים, שחרדים מהאפשרות שילדם יהיה בעל נטייה מינית שונה מהמקובל. 

גולשים רבים קראו את סיפורו של הילד טיילר, שחשף בחשבון הטוויטר שלו את התגובה האיומה של אביו לעובדה שבנו יצא מהארון: “אני מתבייש בך וזה גורם לי לרצות להקיא” היו המילים שבחר האב לכתוב לילד שלו. טיילר זכה לתמיכה ואמפתיה ברחבי הרשת והעלה שוב את התהייה בנוגע לאהבה ללא תנאי שאמורים הורים לחוש לילדיהם.

 

עם אותה סוגייה מתמודד הקליפ לשיר “The light” של הזמרת הצרפתיה Cécile Cassel, המוכרת בארצה בשם הבמה Hollysiz. הקליפ, שצבר למעלה משישה מיליון צפיות וכ-150 אלף שיתופים רק באמצעות הפייסבוק, עוד בטרם עלה ליוטיוב (יותר מ-700,000 צפיות שם), מציג את סיפורו של ילד צעיר שאוהב ללבוש שמלות סגולות ואת אופן ההתמודדות שלו עם החברה שבחוץ ובעיקר עם אביו העוין מבית.

הקליפ הוותיק, שצף מחדש בימים האחרונים בפידים, מעורר תגובות אמוציונאליות מגוונות בקרב הגולשים, לא רק בקרב אנשי הקהילה הגאה ומציב את הצופים מול מראה לא בהכרח מחמיאה של היחס שלנו אל האחר והשונה.

לצערנו, הסיום המרגש של הקליפ לא מתרחש באופן תדיר במציאות, בטח לא במציאות של טיילר ונותר רק לקוות שמילות הפזמון של השיר, המדגישות את התקווה לחיים שוויוניים טובים יותר ואת היכולת שלנו לשנות, יתגשמו יום אחד.

Let us grow”
Let’s believe we can change
“…Let’s blow the dust on shelves

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן