האיש הזה בסך הכל רצה לתקן את השירותים ומצא היסטוריה שלמה קבורה מתחת הבניין

אין דבר מציק יותר מלתקן שרותים, שלא לדבר על חלק מהשרברבים הישראלים שגובים הון על כל תיקונצ’יק ואטם. אבל יש אנשים שקורים להם דברים הרבה יותר ביזאריים בשירותים, כזה הוא סיפורו של לוסיאנו פאגיינו שבסך הכל רצה לתקן צנרת בבניין אותו שיפץ, אך כעת במקום מסעדה יש במקום מוזאון הנושא את שמו.

המוזיאון של פגיאנו. דרך: googlestreetview

הכל החל בשנת 2001, כאשר היו לפאגיינו בעיות עם הצנרת של בניין שקנה, ברחוב ויאה אקסניו 56 גרנדי,איטליה. הוא החל לשבור את רצפת הבניין בעזרת בניו במחשבה שזה לא יקח יותr משבוע. כמה שהוא טעה. כאשר הם פתחו את רצפת הבניין, הם גילו לתדהמתם שזו אינה רצפה, אלא תקרה של מבנה תת קרקעי, בתוכו שכן קבר של שבט המאספיאנים, שחיו באזור זה מאות שנים קודם לכן. אך זה לא הכל, כשהמשיכו לחפור הם מצאו חדר קטן ששימש כמחסן תבואה עבור הרומאים, וגם מרתף ששימש נזירות פרנצסקיאניות כחדר לכנת הגופות לקבורה. המון היסטוריה תחת צנרת שרותים אחת!

הם רצו לשמור על התגליות הללו בסוד ולא לגלות לאם, אך היא גילתה את הסוד במהרה. לצערם, גם השכנים החלו לחשוד כשהם ראו משאיות נוסעות הלוך ושוב עם פסולת חפירה והרשויות נקראו למקום. הם נזפו בבני המשפחה על ביצוע חפירות ארכיאולוגיות ללא הרשאה והם נאלצו להפסיק. לאחר שנה, פאגיינו סוף כל סוף קיבל אישור להמשיך בחפירות תחת פיקוח של מומחים ארכיאולוגים. 

פגיאנו היה עתיד לגלות שלא יוכל לפתוח מסעדה, לפחות לא שם. כעת, הבניין הזה הפך למוזיאון על שמו ומומחים טוענים שההיסטוריה שנחפרה תחת הבית כוללת כמעט את כל התקופות ההיסטוריות של העיר. כל זה לא משנה לפגיאנו, “עדיין חפרתי כדי לתקן את הצנרת”, הוא סיפר, “כל יום מצאנו ממצאים חדשים”. הוא מצא בניין אחר לפתוח בו מסעדה.

דרך:.mirror.co.ukתמונת שער:googlestreetviewתמונות: צילום מסך דרך youtube

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן