סרטון שצולם בהופעה של Maroon 5 ממחיש עד כמה מעריצות עלולות להיות מפחידות

מעריצות מאז ומעולם עשו דברים יוצאים מגדר הרגיל. שום דבר לא עומד בין אוהדת שרופה לבין האייקון שלה ובטח לא כשהוא נמצא מרחק נגיעה על הבמה. מעריצה אחת החליטה שהיא חייבת אבל פשוט מוכרחה להתחבק עם הזמר אדם לוין ויהי מה. הוא עצמו לא כל כך הבין מאיפה זה נחת עליו. בעודו מזמר בעיניים עצומות הבליחה לצדו הבחורה שרצתה את כל הפוקוס שבעולם וקיבלה. 

A video posted by A Girl (@maroon5_savedme) on Apr 6, 2015 at 11:03pm PDT

הרגע ההזוי, בו הבחורה המאוהבת עלתה על הבמה וחיבקה את לוין מאחור, קרה במסגרת הופעה של להקת “Maroon 5” לעיני אינספור מעריצות שהיו רוצות לחנוק אותה על כך שהיא נגעה בכוכב והן לא.

לוין, סולן הלהקה ההמום, הצליח מצדו להישאר רגוע וגרם לה לרדת כמה אוקטבות. הוא הניח את זרועו סביבה כדי שהיא לא תצא משליטה ותניח לו לנפשו. אכן, מדובר ברגע ביזארי אבל היי, זה בא עם התואר של כוכב נערות.

A video posted by A Girl (@maroon5_savedme) on Apr 6, 2015 at 11:07pm PDT

לאחר שהיא ירדה לוין החליט להסביר למה לעשות אמבוש ככה יכול להלחיץ למישהו את הצורה. “זה מוזר, אתה נמצא ברגע הזה, אתה שר ועיניך עצומות, אתה ברגע המדהים הזה ודבר שני מישהי בא מול הפרצוף שלך, פחד ואימה. רק בגלל שלא ציפית לזה. אתם יודעים למה אני מתכוון?”.

לא, אבל סבבה. מאמינים לך.

A video posted by A Girl (@maroon5_savedme) on Apr 6, 2015 at 11:10pm PDT

הוא גם הוסיף ש”היא חתכה לי את האוזן עם הציפורן שלה”. להירגע, הוא לא ואן גוך 2. הכל טוב ובסוף הוא אמר “הכל טוב, אוהב אותך סוויטהארט. אני שמח שאת מעריצה את הלהקה”.

A video posted by A Girl (@maroon5_savedme) on Apr 6, 2015 at 11:26pm PDT

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן