חברת “טיטיגרם” שמציעה שטחי פרסום על חזה הרגיזה הרבה אנשים

לפעמים זה ממש לא ברור אם מה שאנחנו מסתכלים עליו בתקשורת הוא פורנו רך, סאטירה או פרסומת לדיאודורונט אבל הפעם הגבול הזה ממש מטושטש עד כדי חציית קו אדום אפשרית. חברה רוסית חדשה בשם Tittygram, המוכרת שטח פרסום על החזה הנשי, מעוררת סערה ברשתות החברתיות ברוסיה.

החברה מציעה ללקוחותיה אפשרות פרסום בפורמט של וידאו וצילומי סטילס על גבי שטח פרסום שמושך הרבה זוגות עיניים: החזה הנשי. הנוכחות שלהם ברשת מזכירה אתרי פורנו וקצת קשה להאמין שאנשים לא יתבלבלו ויגיעו אל החברה הזו במטרה אחרת לגמרי.

אבל נראה שהחברה מאמינה בעצמה ובמטרותיה והיא אפילו הצליחה להשיג לקוחות.

 אתר פורנו או חברת פרסום? דרך: tittygram.ru

באופן לא מפתיע, השירות מעורר לא מעט באזז, כאשר הגולשים נחלקים לבעד ונגד השירות החדש בטוויטר וב-VB (הפייסבוק הרוסי). מרבית הגברים חושבים שלפרסם על ציצים זה גאוני בעוד רוב הנשים כועסות וחושבות שמדובר באקט ציני, מבזה ומשפיל. למרות האקט הבזוי, החברה רושמת לעצמה רווחים מהותיים, אם להאמין למה שהחברה מעידה על עצמה. היא הוקמה באוליינובסק רק בסוף חודש מרץ, אך לטענתה כבר הספיקו להרשם אצלה עשרות עסקים מקומיים. בחברה טוענים שבין העסקים שנרשמו אצלם הם יישמויי הפיננסים Rocketbank and Touchbank וגם חברה להזמנת חדרים במלונות בשם Hotellook.

האם החברה לקחה צעד אחד רחוק מידי את האימרה הידועה שסקס מוכר?

 החברה סוקרה רבות בכלי התקשורת ברוסיה, והעסיקה נשים עבור ההשקה שלה כשכל אחת מהן קיבלה עד 5,000 רובלים (88 דולרים) ליום, ממש כמו זונה מקצועית לכל דבר, יחד עם הסרסור שלה כמובן. המחיר עבור שטח פרסום אנושי כזה נע בין 400 ל600 רובלים(7-10 דולרים) למודעה של עד 35 מילים.

אין ספק שיש צדק בדברי המבקרות שטוענות כי מדובר בהחפצה של הגוף הנשי ובסקסיזם לכל דבר אך השאלה המעניינת היא אם החברה הזו באמת שונה כל כך משאר המדיות השונות שמשתמשות בגוף האישה כלוח מודעות? האם זו בעצם ביקורת חברתית-מיגדרית ב”הפוך על הפוך”?

בכך שהחברה מפרסמת סקס היא מציבה זרקור לחברות אחרות המפרסמות באמצעות נשים חצי עירומות כדי למקסם את הרווחים שלהם אך לפחות “טיטיגראם” לא מגלגלת עיניים לשמיים ומנסה למרק את מצפונה עם מילים יפות. 

אם זה לא מספיק מטריד, בסרטון הקידום של החברה רואים אישה לבושה כזונה בחזיית פוש אפ אדומה ותחתונים כשברקע מתנגנת מוזיקה תמימה לחלוטין בעוד היא כותבת על עצמה מודעת פרסומת. אם להאדיר את ההחפצה, העובדה שלעלום לא נראות פניהן של הנשים הופכת אותן לחלוטין לכולם, לדבר שאפשר רק להשתמש בו, למשהו לא אנושי שהקיום שלו נועד למעטן מטרה אחת בלבד.

דרך: bustle.com.vocativ.com

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן