הצעקה האחרונה בתחום האכילה הרגשית מגיעה מאוקלוהמה. פרקר ג’ונס, סטודנטית בת 21, עיצבה טעמי גלידה מיוחדים לזמן מחזור ו-PMS. התוצאה לפניכם:
תמונה: behance.net
“הרעיון לייצר מארזי גלידה היה של אחד הפרופסורים בבית הספר” מספרת פרקר. היא העלתה בעצמה את הרעיון להתאים אותם לזמן המחזור של נשים, זמן בו רבות זקוקות לפעמים לנחמה. כל מארז גלידה קיבל סלוגן מיוחד שהותאם לו, והכותרת הראשית שנבחרה היתה “PMS – הגלידה שמבינה אותך.”
תמונה: behance.net
למשל, לגלידה בטעם תות שדה קבלה את התווית “אני חושבת שאני הולכת למות”, טעם אחר את “אל תתקרבו אליי” ו”אני חושבת שאני צריכה עוד שוקולד-מנטה” מעטרת כמובן את הטעם שוקולד-מנטה.
“לי אישית אין לי מושג בייצור גלידה” אומרת ג’ונס “אבל אם יש מי שמעוניינת להצטרף למזימה, אשמח לעזור, מי היה מוותר על הזדמנות לעצב ולאכול גלידה למחייתו?”
תמונה:boredpanda.com
“זה בעיקרו עיצוב דפוס לקמפיין דימיוני, אבל אולי יום אחד תהיה לי הזדמנות להשתמש בהומור כדי ליצור מוצרים אמיתיים שיתפסו את מקומם על המדפים או במקרה הזה, בפריזר.”
כדי להתרשם עוד מעיצוביה של פרקר ג’ונס בקרו כאן.
דרך: buzzfeed