שני חידושים מאחד באפריל שהתבררו כאמיתיים לגמרי

אחד באפריל, התאריך הכי מעיק או הכי מצחיק בלוח השנה הלועזי, חלף לו. בניגוד לאתמול, היום כבר לא צריך לקחת את כל מה שאתם קוראים באינטרנט בעקבון מוגבל (סתם. עדיין צריך. כל יום צריך לעשות את זה). כשהשמש זרחה הבוקר וסימנה את תחילתו של היום החדש, האינטרנט גילה ששניים מהחידושים שנחשפו אתמול, ובמבט ראשון נראו כמו בדיחה, הם בעצם אמיתיים לגמרי.

האישה הזו מנהלת מאבק לחשיפת חזה ב”גוגל תמונות רחוב”

החידוש הראשון הוא המוצר החדש והממש ממש מוזר של אמזון: כפתורי קנייה. הכפתורים האלה הם פיזיים לגמרי, ואפשר להדביק אותם באיזורים שונים בבית כדי לקנות באופן מיידי מוצרים ספציפיים. כך למשל, תוכלו להדביק כפתור של אבקת כביסה על מכונת הכביסה, ולהזמין אריזה חדשה כשהנוכחית נגמרת. סכין הגילוח מתחיל לפשל? מזל שהדבקתם כפתור של ג’ילט מתחת לכיור! וכו’. 

ההמצאה הזו בהחלט נראתה בהתחלה כמתיחה של אחד באפריל, אבל באמזון מבטיחים שהיא אמיתית לגמרי, ושמדובר בחלק ממהלך נרחב של החברה להפוך את הקניות האינטרנטיות לנגישות ומהירות הרבה יותר. בשלב הראשון הכפתורים האלה יהיו ממותגים, ויאפשרו להזמין מוצרים ספציפיים מאוד, ככל הנראה בסבסוד המותגים שמשתתפים במהלך. החדשות הטובות, לפחות לאנשים שגרים בארצות הברית, היא שהכפתורים האלה יהיו חינמיים לגמרי למנויי שירות Prime של אמזון. 

ההמצאה השניה היא Riff, אפליקציה חדשה של פייסבוק, שזמינה כבר עכשיו לאייפון. האפליקציה הזו לוקחת את פייסבוק לכיוון שונה לגמרי של עלילה קהילתית משותפת, ומבקשת מהחברים ברשת החברתית ליצור סרטוני וידאו משותפים. 

איך עושים את זה? משתמש יוצר סרטון וידאו בנושא מסויים (נניח, “חתולים מפהקים”), מעלה את הקטע הראשון, וכל חבריו יכולים לצלם לו המשכים שיצורפו לסרטון המקורי. זה בערך כמו משחק הילדים בו כותבים סיפור בהמשכים שורה שורה ואז מקפלים את הדף – רק עם וידאו. 

זה שעשוע נחמד, אך לא משהו שישנה את העולם ובאופן כללי אפליקציה שקצת קטנה לממדיה של פייסבוק – וזו כנראה הסיבה שחלק מהאנשים חשבו שמדובר במתיחה – אבל האמת היא שזה לא מספיק מצחיק או מטורף בשביל להיות מתיחה. סתם אפליקציה חביבה שבמקרה יצרה אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן