צפו ברגע בו R2-D2 פוגש את אהבת חייו במקום הכי לא צפוי

אם יוצא לכם לתהות לפעמים על חיי האהבה של רובוטים, הסרטון ההורס הבא פותר לכם את הפינה. אחת הדמויות היותר חמודות בטרילוגיית מלחמת הכוכבים היא R2DT, כוכב הסרטון האינדי הקצר הזה, במהלכו היא פוגשת אהבה במקום לגמרי לא צפוי.

הסרטון “R2 מאוהב” נוצר על ידי איבאן ארת’רטון, יחד עם עזרה מכמה מעובדיו של לוקאס (שאגב עשו זאת לגמרי בחינם), והוקרן לראשונה במהלך Sonoma Film Festival.

“לאנשים בהחלט היו תגובות רגשיות אליו”, אמר הבמאי של הסרט איבאן ארת’רטון, שהוא גם מהנדס בחברת Autodesk, ונעזר במדפסת התלת מימד של החברה כדי ליצור את הפרופס בסרטון. “אני חושב שזה נובע ממה שתמיד ייחד את R2: הוא יותר ממכונה, לכן לראות את ארטו באמת עצוב פורט על כמה מיתרי לב מהילדות”.

ארת’רטון יצר את הסרטון הזה זמן קצר אחרי שפגש את חברי “מועדון בוני R2D2”, קבוצה בינלאומית של אוהבי מלחמת הכוכבים “הארד קור”, המשקיעים את מירב זמנם בבניית דגמים מדויקים של הדרואיד החביב. הוא שאל אותם אם יסכימו לעזור לו לבנות את הדגם הכי עכשווי של R2, בדיוק כמו זה שיופיע בסרט החדש של מלחמת הכוכבים,  Star Wars: The Force Awakens, ולשמחתו הרבה הם הסכימו. הסרטון כולל גם אפקטים ויזואלים באדיבות איש האפקטים המיוחדים של “לוקאס פילם”, לאנדיס פילדס, שנטל חופש מהעבודה על “מלחמת הכוכבים” כדי לעזור לארת’רטון בסרטון המקסים הזה.

בסרטון R2 מתאהב בתיבת דואר כחלחלה עם סרט ורוד במהלך טיול בפארק אך היא לא מחזירה לו אהבה. אבל, כמו הדמות המתוקה והשובבה המוכרת מהמסך, גם במקרה הזה R2 לא מוותר בקלות רבה כל כך. הוא עושה כמעט הכל עבור תיבת הדואר החביבה, ממש הכל חוץ מלקטוף לה את הירח. מה שקורה בהמשך הוא מרגש ועצוב, אך גם מאוד משמח.

אגב, חובבי מלחמת הכוכבים המושבעים ימצאו כמה “ביצי פסחא” מותרות בסרטון מתוך סרטי מלחמת הכוכבים ואירועים הקשורים לסרט.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן