סקר חדש על מחויבות במערכות יחסים מגלה שטעינו לגבי גברים

אם יש משהו שמתרבה יותר מהר מסקס אלה מחקרים על סקס. במחקר קודם בחנו החוקרים כמה זמן נכון לצאת לפני הסקס ואילו בסקר החדש הם בחנו כמה זמן נשים וגברים מחכים בפועל עד שהם מגיעים לשלב הסקס במערכת יחסים חדשה.

בסקר, שנערך בהזמנת חברת צעצועי המין “לאבהאני”, השתתפו 2,225 נשים וגברים בריטים. התוצאות מפתיעות למדי ומראות שאנחנו לא מבינים כלום במערכת יחסים, כי משהו במאזן בין המינים עבר תהליך מהותי של שינוי, ולמען האמת זה דווקא מצוין.

מהסקר מתברר, בין היתר, שמרבית הנשים לא יקיימו יחסי מין בדייט הראשון. 15 אחוז מהן אמרו שכן יעשו זאת לעומת 26 אחוזים מהגברים. רוב הנשים יחכו פרק זמן של שלושה שבועות לפחות, ו-32% יחכו עד לדייט החמישי, לפני שהן יקיימו יחסי מין עם בן הזוג החדש שלהן.

בתחום הסקס נשים אמנם נטו יותר להיות “שמרניות”, אך כשזה מגיע לנשיקות יש יותר פתיחות בנושא בקרב שני המינים. 72 אחוזים מהגברים והנשים אמרו שהם מתנשקים בדייט ראשון אך בעוד גברים להוטים יותר להגיע לשלב הסקס, הם גם שומרים על ראש פתוח ומוכנים להישאר בשלב “הפוצי מוצי” ולהתחשב בפרטנרית.

ממצא לא פחות מפתיע הוא כי גם לגבי הבעת רגשות, גברים מקדימים את הנשים ובהרבה. רבע מהגברים אומרים לבת הזוג שהם אוהבים אותן כבר בחודש הראשון להיכרות, לעומת 16 אחוזים מהנשים, ופחות מרבע מהגברים מחכים עד לחודש השני כדי לומר זאת, לעומת 21 אחוז מהנשים. ככלל, נשים יחכו עד לחודש הרביעי, למזלם של הגברים שרובם רוצים להיות אלו שאומרים “את זה” קודם, לעומת 44 אחוזים מהנשים.

הגברים גם ממש להוטים להפגיש בין בת הזוג להורים. גברים לרוב יחכו רק עד לדייט השמיני (כחודש) עד שיציגו את בת הזוג להורים, לעומת רבע מהנשים שמעדיפות לחכות ארבעה חודשים. גברים, בקיצור עקפו נשים בכל התחומים, לפחות לפי הסקר. הם גם ישנו יותר מהר מנשים את הסטטוס שלהם בפייסבוק, כדי להראות שהם במערכת יחסים חדשה. רק 3 מתוך 10 גברים “יסכימו” לחכות 8 דייטים כדי לעשות את זה, לעומת 27 אחוז מהנשים.

הסקר מראה חד וחלק שמשהו בחלוקת התפקידים המוכרת והקלאסית השתנה בצורה ניכרת, ואולי זה דווקא לטובה. בכל התחומים אפשר לראות שגברים יותר ממהרים להתקדם שלב במערכת היחסים, לא רק בסקס אלא גם במחויבות. הם גם נוטים יותר למהר ולגלות לבת הזוג כיצד הם מרגישים. “גברים יותר נלהבים לספר לבת הזוג שהם אוהבים אותן”, אומר ריצ’ארד לונגהארסט מחברת “לאבהאני” גם להראות לעולם על המחויבות הזו על ידי שינוי הסטטוס בפייסבוק והצגת בת הזוג להוריהם. נשים קצת יותר זהירות – הן מעדיפות לקחת את הזמן לפני שהן חושפות רמות כאלו של מחויבות”.

דרך: mirror.co.ukתמונת שער: CC-By-S  Chris Hunkeler

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן