כך נראות ערים ישראליות בתמונות פנורמיות שנוצרו ללא שימוש בפוטושופ

גם אם אתם מרבים לטייל בארץ, סביר להניח שעדיין לא ראיתם את ערי ישראל מצולמות כך. מוטי פנחסי, מתכנן ערים ואזורים, אוהב לצלם תמונות פנורמיות של ערים ואתרים בישראל. אך במקום להשתמש באפליקציה ייעודית לסמרטפון או בפוטושופ, הוא עובד בשיטה ידנית אנלוגית: הוא מצלם סדרה של תמונות, מפתח אותן ובעזרת מספריים ודבק מדביק אותן זו לזו כדי ליצור פנורמה אישית וידנית.

ראו גם: תמונה מגה פנורמית של עיר האוהלים ברוטשילד

התוצאות הן תמונות גדולות ולא אופייניות, בהן חלק מהקווים והזוויות מתחברים ליצירת אפקט המשכיות, אך אחרים מקבלים טוויסטים ותפניות מעניינות. קווי החיבור בין התמונות לא מוצנעים כמו באפליקציות הסלולריות המייצרות אפקטים כאלה, אלא מודגשים בכוונה. כל תמונה כזו חולשת על כמה פיסות זמן וזוויות צילום קצת שונות והאפקט הסופי מרשים מאוד. 

פנחסי מתחיל לעבוד עכשיו על תערוכת פנורמות. הגולשים שמכירים כבר את הפרוייקט הזה באתר “הפן האישי” וגם כאלה שעדיין לא יצא להם להכיר מוזמנים לעיין בכל התמונות ולבחור את האהובות עליהם, שיוצגו בתערוכה של ממש, בגודל מרשים ובתאורה הולמת. 

הנה כמה דוגמאות של כמה מהתמונות בפרוייקט (באתר של “הפן האישי” יש 170 כאלה). מומלץ מאוד להקליק על התמונות כדי לפתוח אותן בלשונית חדשה בגודל מלא. 

כדי להקים את התערוכה, פנחסי הקים פרויקט מימון המון ב-Headstart, ומבקש את תמיכת הגולשים. אם אתם אוהבים את התמונות, אתם מוזמנים להשקיע בפרוייקט כדי לגרום לתערוכה הזו לרקום עור וגידים. מי שישקיע לפחות 250 שקלים, יקבל גם ספר בפתיחה שטוחה, כדי שיוכל להסתכל על הפנורמות האהובות עליו באיכות מעולה בבית שלו בכל עת שיחפוץ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן