קבלו הצצה לתוך הקמפוס העתידני החדש של פייסבוק

מה היינו עושים בלי פייסבוק בחיים? כנראה משקיעים פחות בלייקים ויותר בדברים ממשיים יותר. אם אנחנו כבר בעניין של השקעה, אז אין על מארק צוקרברג אם לשפוט לפי הקמפוס העתידני והמרשים של פייסבוק במנלו פארק, בקליפורניה. מי שחתום על העיצוב המהפנט הוא מארק גרהי, שעיצב את קונצרט הול של וולט דיסני ומוזיאון גוגנהיים בספרד. אבל כנראה שעל המבנה הזה הוא יקבל מחבריו הכי הרבה לייקים.

“מארק צוקרברג ואני נפגשנו לראשונה לפני קצת יותר משלוש שנים והחודש, בקצב מדהים יחסית לפרויקט בנייה כזה, הוא עובר לבניין החדש”, מסר האיש ל”ביזנס אינסיידר”. “מהתחלה צוקרברג הדגיש שהוא מעוניין במקום שהוא צנוע, לאמיתו של דבר ובעל עם תקציב נמוך”. לא ברור למה האיש מתכוון ב”תקציב נמוך”, אבל הכל יחסי כנראה. מתברר שצוקרברג לא רצה מתחם מעוצב מדי שישדר אווירה של יהירות אבל לפרקים המשכן החדש של פייסבוק הזכיר לי את המשרדים המדהימים והצבעוניים של גוגל. לגמרי מקום דינמי, צעיר, יצירתי ונחמד לשרוץ בו מול השמש. ללא יומרות גבוהות. 

MPK20 הוא הבניין הראשון שייפתח במתחם של פייסבוק אבל יקח קצת זמן עד שכל העובדים יעברו למקום המתפרס על פני 430 אלף מטר מרובע ויאכלס בסוף התהליך כ-2,800 עובדי פייסבוק. על הגגות נשתלו כ-400 עצים ומקווים שם שציפורים יעופו בחופשיות באיזור.

הבניין ידידותי לסביבה ויחסוך בחימום ובמיזוג באמצעות ניצול חוזר של אנרגיה סולארית. האדריכל גם אמר שהמקום נועד למלא את הצרכים המשתנים של פייסבוק כחברה שמתפתחת כל הזמן ודוגלת בשיתופי פעולה רבים. בחלק מהחדרים ניתן למצוא כתובות גרפיטי מדליקות ובאחרים שמות מוזרים על הדלת. ניכר כי היה חשוב לתת טאץ’ אמנותי ולא לשדר סטייל הייטקי נקי וסטרילי.

אז כן, אם חיפשתם מקום עבודה בעל אווירה חיובית נראה לי שזה המקום ואף אחד לא יפריע לכם אם תעלו סלפי לאינסטגרם או שתשברו את הראש איזה סטטוס להעלות. צוקרברג אפילו ישמח שתשתפו את המבנה כמה שיותר ולא סתם הזמין גולשי אינסטגרם מ-“Top Bay Area” כדי שיתעדו את היופי מזווית עיניהם ויעלו צילומים. עוד דרך לגרום לחברים למות מקנאה.

העובדים כבר החלו לעבור לשם באופן רשמי אתמול והנה התמונות הראשונות מהשטח:

 דרך Business Insider

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן