חשבון אינסטגרם מאפשר להורים לשתף זוועות שילדים שלהם עושים

כל הורה יספר לכם בעיניים טרוטות שאין כמו להביא ילד לעולם. האהבה שלא ידע שיוכל לחוש, הרגע בו הפסיק להיות אגואיסט מושבע וחשב על בשר מבשרו לפני טובתו ועוד. אבל מה שהם לא יספרו לכם זה איך ילדיהם הרסו להם את הבית. כן, ילדים הם שמחה אבל לא כשהרצפה מתלכלכת בביצים או כשהקירות הלבנים הפכו לפתע למצוירים. ברוכים הבאים למקום שמזדהה איתכם ובו תוכלו לשתף את מעללי ילדיכם. האמפתיה מובטחת.

כן, חשבון אינסטגרם הוקם במיוחד עבור כל ההורים המיוסרים שגילו לפתע שבנם או בתם הפכו את הבית, שברו דבר בסופר, מרחו על פניהם חמאת בוטנים והפכו בגדול למעצבי פנים מגיהנום.

אנה מקפרלן מיוטה היא זו האם שעומדת בגאווה מאחורי החשבון “Kids are the worst” ופה תוכלו למצוא תמונות קרועות של ילדים שהראו להוריהם מה זה. החשבון נוצר כבר במאי 2014 ומאז הורים בכל העולם שולחים לה תמונות מפלילות של ילדים שנתפסו על חם. יש לה כבר מעל 60 אלף עוקבים הממתינים לכל צילום כדי להיקרע מצחוק.

“התחלתי את החשבון כדי להראות את הטירוף של ילדים עם חברים שלי וכל מי שילדיו אינם מושלמים”, מספרת מקפרלן ל”מייל אונליין”. מקפרלן בוררת את התמונות המגיחות אליה ומעלה אותן לחשבון שלה, דבר אשר מביא אושר כלשהו להורה השולח שכנראה במקום לחטוף את הג’ננה החליט לתעד את היקר מכל בזירת הפשע. בסוף זה נראה כמו נקמה פומבית לזאטוט שבבוא היום יראה מה עשה במו ידיו. אבל לפחות התמונות עצמן ממיסות, מבולגנות, טבעיות והכי מתוקות שיש. בהחלט המקום לספוג השראה אמנותית.

מי יודע, עוד יצוץ מפה הפיקאסו הבא.

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן