דייויד בקהאם וג’יימס קורדן מככבים בפארודיה חדשה לתחתוני גברים

ג’יימס קורדן, מנחה הלייט לייט שואו, עושה זאת שוב, הפעם בעזרתו של דיוויד בקהאם בסרטון פארודיה על תחתוני גברים.

קורדן הכניס רוח רעננה לקומדיה העכשווית ומעז לצחוק על כל דבר. כפי שאתם וודאי יכולים לראות הוא לא “הגבר האידיאלי” לפי הכללים הנוקשים והמשעממים של עולם האופנה. אך כל זה ממש לא מפריע לו והוא לא חושש לצחוק על עצמו ולחשוף את עצמו מתי שרק ניתן.

כל כך מצחיק!

בפעם שעברה ראינו את קורדן לצד טום הנקס מציגים את כל סרטיו של הנקס במערכון היסטרי בן שמונה דקות. הפעם הוא לקח את זה צעד אחד קדימה ועשה פארודיה לפרסומת התחתונים הידועה של דייויד בקהאם לצד בקהאם. חייבים לומר זאת, הבחור אמיץ. בפארודיה הוא מופיע גב אל גב ובטן אל בטן אל דייויד בקהאם בעל גוף הדוגמן, והתוצאה הורסת מצחוק. 

מעבר לכך שפרסומת הפארודיה הזאת הורסת היא גם מאוד חשובה, היא מציגה באופן משעשע אומנם קו תחתוני גברים שמיועד לכל גבר, בין אם הוא נראה כמו קורדן ובין אם הוא נראה כמו בקהאם. כך בדיוק צריכה להראות פרסומת אמיתית, מייצגת מגוון ולא רק מודל אחד וגם הומור לא יזיק קצת לקופיקייטרים החביבים.

הבחורים בפעולה.

אתם וודאי זוכרים ובעיקר זוכרות את פרסומת התחתונים הבקהאמית המקורית לH&M, אותה פרסומת עליה נשים הזילו הרבה ריר וגברים ניסו לחשב כמה זוגות גרביים בקהאם דחף שם למטה. מדבור בפרסומת ש”מספקת את הסחורה” וסקהאם נראה מדהים, אין ספק, אבל ויש אבל גדול, כמה גברים באמת נראים כך? לא כולם זה וודאי, וטוב שכך, אחרת היה לנו נורא משעמם.

הורסים.

אם אאלץ לבחור בין השניים, אני אבחר מיליון פעמים בקורדן. חוץ מזה שהוא נראה יותר טוב מבקהאם לעניות דעתי, גם יש לו אישיות לשם שינוי והוא מעניין. אני לא אומרת שבקהאם לא נראה טוב, הוא נראה מצויין, אבל הוא סובל מבעיה קשה של “תסמונת נער הפוסטר”, יש לו לוק משעמם, מחסור באישיות וכמוהו יש עוד רבים אחרים. לעומתו קורדן קרוב יותר למה שנחשב כגבר אמיתי טיפוסי, גם בגלל המראה וגם בגלל שהוא הורס מצחוק, ואין דבר סקסי יותר מחוש הומור, זה שווה יותר מכל מארז קוביות בטן שנוצר אי פעם.

גב אל גב ובטן אל בטן.

אז נכון שזאת רק פארודיה, אבל אומרים שמאחורי כל הומור מסתתר מסר רציני. למרות שמדובר בבידור, לדעתי הפרסומת הזו טובה יותר מכל פרסומת תחתונים שנוצרה אי פעם. כולי תקווה שאולי יום אחד האנשים “שם למעלה” שמרעיפים עלינו פרסומות גנריות אפרוריות, יקבלו השראה מהפארודיה המגניבה הזו. מי יודע, אולי יום אחד נזכה לראות מגוון מודלים של גברים, גם קורדנים וגם בקהאמים וגם עוד הרבה מודלים אחרים. העולם האמיתי הרבה יותר מעניין ואטרקטיבי. אז למה לא להציג אותו כפי שהוא?

הפארודיה:

 הפרסומת המקורית:

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן