מטורף: קבוצת מדענים מצאה דרך לשדרג את הראייה האנושית

סופרמן כבר לא לבד! גבריאל ליצינה הצליח להקנות לעצמו ראיית לילה ממש כמו בסיפורי הסופר-גיבורים, באמצעות טיפות עיניים ניסיוניות שהוא פיתח יחד עם כמה חברים. לפני שתמשיכו לקרוא, אזהרה קטנה: אל תנסו את זה בבית.

טיפות העיניים האלה הן פיתוח של קבוצת Science for the Masses, ביוהאקרים שמחפשים דרכים חדשות להשתמש במדע ובטכנולוגיה כדי לשפר ולשנות את גופם.

היכולת המיוחדת של ליצינה היא ההוכחה של הניסוי החדש שלהם: טיפות עיניים שנרקחו באמצעות Chlorin e6 (חומר טבעי שמופק מדגים, ומשמש היום בטיפול נגד סרטן). ליצינה, שהסכים שיטפטפו את הטיפות האלה לעיניים שלו, דיווח על הבזק “ירוק-שחור” שנמשך כמה רגעים, ולאחריו עיניו הפכו ליעילות במיוחד גם בחושך כמעט מוחלט.

במשך שעה ליצינה הצליח לזהות אובייקטים ופרצופים ברמת דיוק של 100 אחוז, בתנאי תאורה ירודים ממרחק של 10 ו-50 מטרים. לשם ההשוואה, ללא שימוש בטיפות רמת הדיוק שלו עמדה על 33 אחוזים בלבד. ואה, כן, הטיפות גם הפכו את העיניים שלו לשחורות כמעט לחלוטין. שזה כבר מטריד.

לפני שתרוצו לנסות גם, נציין שהטיפות האלה לא ממש נבדקו בתהליכים המקובלים בשוק התרופות, ולכו תדעו איזה תופעות לוואי אפשר לקבל מהטיפול הלא שגרתי הזה. בכל זאת רוצים? ודאי תשמחו לדעת ש-Science for the Masses פירסמה מאמר על המחקר הקטן שלה בפורמט קוד פתוח, מה שאומר שגם אתם יכולים, אם אתם משוגעים מספיק, לרקוח ולנסות בעצמכם את הטיפות.

נזכיר שוב: אל תנסו את זה בבית. ברצינות. הרבה יותר בטוח פשוט להדליק את האור.

דרך דיסקברי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן