כך נראים הפנים האידיאלים של גבר ואישה על פי תוכנה משטרתית

יופי הוא מושג חמקמק, תלוי תרבות, זמן ומקום אבל חוקרים סבורים כבר שנים שאם יש מאפיין קבוע ליופי הרי זה תווי פנים סימטריות. בעבר היו מדענים שהציגו את פרצופה של קייט מוס כבעל פרופורציות מושלמות והכתירו אותה בתור הפנים היפים בעולם וכעת תוכנה חדשה מציגה את בחירת הגברים ובחירת הנשים בכל הנוגע ליופי.

התמונות הבאות הן תוצר של מחקר בן חודשיים אותו ערךד”ר כריס סלומון, מומחה עולמי למיפוי פנים, שביקש מאנשים להרכיב את הפרצוף היפה ביותר לפי תוכנת הדיוקנאות EFIT-V PhotoFit אשר בדרך כלל משמשת את המשטרה הבריטית כדי ליצור פרופילים של מבוקשים.

התוצאות מעניינות ובאופן מפתיע, הפרצוף הנשי המושלם לא כולל עיניים כחולות ושיער בלונדיני אלא דומה יותר לאחות הדימיונית של קנדל ג’נר, דוגמנית בזכות קשרי משפחתה והעובדה שהיא אחותה למחצה של קים קרדשיאן. הגבר האידיאלי לפי הנשים נראה יותר כמו רובוט משמים ואפילו מזכיר לי את מארק צוקרברג באופן מטריד משהו.

כך או כך, זה כמובן מופרך להניח שזה היופי המוחלט. התוכנה לוקחת בחשבון את רוחב האף, עובי השפתיים, קו השיער, מבנה פנים, עיניים וכל מה שבעצם מרכיב פנים. 

מודל היופי הנשי והגברי על פי נשים וגברים:

בעיני נשים אלה הפרצופים היפים בעולם:

 

בעיני גברים אלה הפרצופים היפים בעולם:

התוצאות נמדדו על ידי 100 אנשים נוספים שדירגו את התכונות המושכות בעיניהם, מה שאיפשר לחוקרים להרכיב קלסתרון של הפרצוף היפה ביותר עבור גבר ואישה. המחקר הזה בוצע בחסות סמסונג ומציג תמונה מעניינת בכל הנוגע ליופי בריטי. הניסוי במדינות אחרות יניב תוצאות אחרות לגמרי. לפי הדירוג, היפה ביותר היא נטלי פורטמן. עד עכשיו לא ברור לי איך ג’סטין ביבר בכלל נכלל ברשימת הגברים היפים. שיהיה.

דרך טלגרף

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן