בחורה אחת עוררה דיון: האם לגיטימי להכריז על חרם אוראלי

בחורה אחת עוררה לא מעט באזז כאשר הכריזה על חרם מציצות. לא, אין לה בעיה למצוץ סוכריה על המקל אבל למצוץ איבר מין גברי? הו לא. היא מודה שמדובר באיבר יפה ואסתטי לעיןאבל הקטע של להכניס אותו לפה לא מקובל עליה יותר.

חוק חדש קונס את מי שמנסה למנוע הנקה בפומבי או מתלונן עליה

כמובן, היא לא מטיפה לאחרים מה לעשות ושכל אחד ואחת יעשו במיטתם מה שבא להם אבל הסוגיה הזו “למצוץ או לא למצוץ” מעסיק לא מעט שייקספיריות בעולם.

ההצהרה האמיצה באה אחרי שנים בהן לדבריה גברים נמנעו מלרדת לה אבל היו מאוד מרוצים כאשר העניקה להם מציצה טובה. אליסון סטיבנסון, הכותבת ל-Vice, נימקה את מסקנותיה בעניין:

“אני לא מוצצת זין. זה העניין, פשוט וחלק. אני יודעת שההצהרה הזו עלולה להרגיז הרבה גברים וגם נשים המחשיבות מציצה כחלק בסיסי מרפרטואר המיני. אני מבינה את זה לגמרי. אבל הנה העניין: אני פאקינג שונאת את זה. אף פעם לא נהניתי מזין בתוך הפה שלי”.

נכון, כל המשפטים האלה נראים כמו טרולינג מוחלט אבל חכו, זה משתפר:

“בימים אלה יש לי גבר בחיים שאני לא בדיוק יוצאת איתו אבל מגיע פעם בשבוע כדי לרדת לי. הדבר היחיד שאני עושה זה לתת לו טפיחה על הגב על זה שעשה עבודה טובה. יש אנשים שיחשבו שהסידור הזה מוזר, אני חושבת שהוא די מושלם. זה היה בדייט השני שאיפשרתי לו למצוץ לי את הדגדגן. אחרי שהודיתי לו על הנסיעה הביתה אמרתי לו פשוט ‘רוצה לעלות אלי הביתה ולרדת לי לגמרי?’. הוא ענה לי ב’כן’ מלא התלהבות, ישבתי לו על הפנים עד שגמרתי ושלחתי אותו הביתה. זה ההסדר שלנו כבר חודשיים”.

למי שתהה, לא, הם לא שוכבים כי היא לא מוכנה לשכב עם מי שאינו בקשר מחייב איתה. היא גם לא בטוחה שהיא מחבבת את הבחור עד כדי כך אבל היא כן רוצה מציצה הגונה ממנו על בסיס קבוע.

“מאז שהתחילו העניינים איתו נשבעתי לא למצוץ זין לעולם. אני גם מסרבת להיות מעורבת בקשר רומנטי עם גבר שלא מוכן לרדת לי. גם אם יש לו סיסמאות ל-‘הולו פלוס’ ו-‘HBOGO’ עדיין אמצא את הכוחות בתוכי לעצור את הקשר אם לא יניח את הפה שלו שם. האם אני אגואיסטית? כנראה אבל לא אכפת לי. אני באמת מאמינה שמגיע לי האגואיזם הזה. הוא מגיע אחרי הרבה שנים בהם גברים במפגשים מיניים בקושי ירדו לי. ואם טרחו, כולם חוץ משניים, שלושה לא עשו זאת מספיק זמן כדי שאגמור”.

העניין עם הטקסט הזה הוא שנשים רבות יזדהו איתה וכי בין הסדינים מתברר, אין תמיד שיוויון והרבה פעמים תסכול מצטבר אבל זה לא צף. ברור שדבריה עוררו באזז כי בכל זאת, כל דיבור על סקס מעורר קוראים רבים אבל היא כן מעלה נקודות מעניינות בכל הקשור להערכה עצמית, לדרוש את שלך, לא להיכנע לאגואיזם של האחר ובגדול, להרגיש ראויה לקשר שווה. בעולם בו נשים רבות לא גומרות רק מחדירה (ומדובר במספר גדול מאוד) פעולת המציצה הזו היא אחת הדרכים בהן ניתן באמת להנות שם. למנוע ממישהי את ההנאה הזו אבל לצפות לקבל? רדו מזה.

דרך Jezebel קאבר: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן