תרגיל הפורנו של טיילור סוויפט מוכיח שהיא אשת עסקים מבריקה

מי שעוד לא שמע את טיילור סוופיט כי היא אינה כוס התה שלו יכול לפחות להעריך את המהלך המבריק שעשתה בימים אלה. כן, מדובר בלא רק נערת פוסטר אמריקנית בלונדינית ותכולת עיניים שיודעת לפזז לשירים על לבבות שבורים אלא גם באשת עסקים ממולחת ומחושבת מאוד הרואה כמה צעדים קדימה. לא במקרה הגיעה לאן שהגיעה.

זה לא המראה לחוד או השירים לחוד או אפילו הסטייל החינני שלה. זה אפילו לא היחס המדהים למעריצים שלה, “הסוויפטיז”. זה פשוט היכולת לארוז הכל לאימפריה אחת משומנת היטב שרק מדייקת משנה לשנה. היא מצליחה איכשהו לפנות לקהל ההמון והמיינסטרימי וגם למבקרים האנינים והתנשאים. וולקאם לסוויפטיאדה.

כעת נודע שסוויפט רכשה את הדומיין TaylorSwift.porn ו-TaylorSwift.adult ובכך תמנע מטרולים, רמאים ושאר נוכלים לדכא לה את הנשמה בעתיד. בראשון ליוני אנשים רגילים ולא כאלה הנמנים מקבוצות סלקטיביות יוכלו לרכוש דומיינים בשם מתחם porn.

שם המתחם הנוסף העומדת למכירה בהקשר לדומיינים היא Sucks. בכך סוויפט תמנע מכל מיני סוטים להרוויח על חשבונה. שנים רבות טיפחה סוויפט את הפוזה של הנערה הטובה שלא מתפשטת, לא מצטלמת חשוף מדי ובגדול, לא נותנת לנשיותה לאיים על שירי הפופ הסכריניים שלה. היא מודעת לעובדה שהיא פונה לילדות ולבני נוער אבל גם למבוגרים. שערוריית מין לא באה בחשבון. וגם אל תבנו על קלטת סקס באופק.

בעידן הנוכחי, לאחר כל הפרשיות האינטרנטיות האחרונות, כאשר דלפו תמונות עירום של כוכבת זו או אחרת רואים איך בקלות ניתן להשחיר תדמית של סלב זה או אחר שמוזכר בכותרות. באותה הקלות עלולים לצוץ כל מיני אנשים שישמחו לחבר את סוויפט לפורנו. אבל הנה, הבחורה חשבה על כל זה מעכשיו. אז אם לא יכולתם למצוא סיבה לאהוב אותה, הנה. ואם לא הספיק, אז Suck it 😉

מעניין מה החתולה שלה חשבה על כל זה

דרך Cosmopolitan

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן