השילוב בין מעמדה הרם לפרצופה המתוק הפך את הבחורה הזו לסנסציה ויראלית

הבחורה הזו אינה תלמידת תיכון שהתחפשה בפורים לבעלת עמדה בכירה למרות שהשילוב בין פניה המתוקות לתפקידה המורם בהחלט נחקק וכנראה יוצא דופן אם להסתמך על הבאזז שהיא מייצרת. הכירו את מי שמכהנת בתפקיד התובעת הכללית של חצי האי קרים, החל ממרץ, 2014, נטליה פוקלונסקאיה.

היא בת 35 אבל נראית כמו נערה רעננה ולא היינו דנים במראה שלה אם לא הוא העלה אותה לכותרות. בכל זאת, בחורה יפה במדים כנראה עושה את זה ללא מעט. סקסיסטי? אתם תשפטו.

פוקלונסקאיה נולדה ביום חשוב מבחינה היסטורי, ב-18 במרץ, היום של סיפוח חצי האי קרים לרוסיה ב-2014. היא נולדה עוד כשברית המועצות הייתה קיימת וב-1990 משפחתה עברה לחצי האי קרים. היא סיימה תואר ביחסים בינלאומיים ואחר כך עבדה כעורכת דין במספר משרדים בין 2012-2014. פוקלונסקאיה משרתת בתביעה הכללית של קרים משנת 2002 ועד פברואר 2014 והייתה עוזרת לתובע המחוזי. בעת המשבר הפוליטי בחצי האי קרים, ממשלת אוקראינה הדיחה אותה מהשירות הציבורי אך בעקבות הסיפוח היא מונתה על ידי הממשלה המקומית לתובעת הכללית של קרים. 

לפני כן היא שימשה סגנית ראש יחידת הציתות ואכיפת החוק של משרד התובע הכללי בקרים, יחידה שלחמה בפשע מאורגן. ב-2011 היא כיהנה כתובעת מדינה בעיר סימפרופול בתיק משפטו של רובים ארונוב, לשעבר סגן המועצה העליונה של קרים שנחשד בשחיתות ובאותה שנה מונתה לתובעת סביבתית בין-מחוזית של העיר. במהלך 2012 עבדה בבית הדין לערעורים של קרים והפכה לתובעת בכירה במינהל הכללי לענייני פנים בהליכי טרום-משפט וחקירה וניהול תביעה ציבורית בפיקוח על ארגוני אכיפת החוק בפרשיות פליליות.

בפברואר 2014 פוטרה פוקלונסקאיה מעבודתה בתביעה הכללית האוקראינית. במסמך הצהירה פוקלונסקאיה ש”היא מתביישת לחיות במדינה בה ניאו-פאשיסטים מתהלכים חופשי ברחובות”. מה שנקרא, אישה עם עקרונות, מוסר ומצפון. היא עזבה את קייב לטובת חצי האי קרים והתקדמה לתפקיד התובעת של הרפובליקה האוטונומית בחצי האי קרים. 

בתגובה למינוי שלה, השלטונות האוקראיניים פתחו בהליכים משפטיים נגדה וביטלו את דרגת היועצת המשפטית שהוענקה לה בעת שירותה במשרד התובע הכללי האוקראיני. לאחר סיפוח קרים לרוסיה היא מונתה על ידי התובע הכללי הרוסי לתובעת הכללית של קרים, בצעד שאישרר למעשה את מינויה. משטרת אוקראינה מיקמה אותה ברשימת המבוקשים שלה והתובע הרוסי העניק לה את דרגת יועצת בכירה למשפט והיא מונתה לפקח על הסניף המקומי בחצי האי קרים של שירות הביטחון הפדרלי. בקיצור, סיפור לא פשוט אבל בשנה שעברה מכון מחקר רוסי למדעים פוליטיים וכלכליים הציב אותה במקום ה-16 ברשימת מאה הפוליטיקאים המבטיחים ביותר ברוסיה.

התובעת הספיקה כבר להעביר ביקורת נוקשה על הממשל באוקראינה באסיפת עיתונאים והציגה את השקפת עולמה. הסרטון עלה ליוטיוב ובפחות מחודש חצה את ה-1.7 מיליון צפיות. הרבה ממים וציטוטים משם הפכו ויראליים ברשת הרוסית. אבל הסרטון לא הצליח רק שם, הוא הפך לפופולרי גם ביפן. מהר מאוד סומנה פוקלונסקאיה לסמל של מתיקות עם קשיחות, רכות עם עוצמתיות. גם בסין התלהבו מהבחורה היפה. בסין ויפן הם נהנו להפוך אותה לדמות קומיקס והשילוב בין המדים למראה השברירי לגמרי עשה את זה לרבים.

ראש הממשלה היפני לשעבר אפילו הכריז “אני מעריץ נלהב של יופיה”. ב-“The New York Observer” היא הוכתרה כסמל מין, לא פחות. 

מעריצים מרוסיה הבינו שיש כאן נכס לאומי רציני וכינו אותה “nyasha” (אדם מתוק וממיס). הוקדשו לה שירים וסרטונים שהציפו את האינטרנט, אחד מהם אפילו זכה ל-17 מיליון צפיות. גוגל דיווח שבשנת 2014 היא הייתה במקום 7 בקרב האנשים שהכי חיפשו ברוסיה. למרות שהפכה סנסציה ויראלית מדרגה ראשונה, אין לה חשבון פייסבוק או טוויטר והיא לא משתתפת בדיונים סביבה. מה שרק הופך אותה לבלתי מושגת ולפנטזיה עבור כל אוהדיה. מה כן יודעים עליה? היא גרושה, יש לה בת מנישואיה הראשונים, היא אוהבת לצייר, לעשות ספורט ולנגן בפסנתר. סביה נרצחו במלחמת העולם השנייה ורק סבתא שלה ניצלה.

“אני מעדיפה להיות מוערכת בזכות העבודה שלי”, אמרה בהקשר לתהילה שלה. 

 

 

 

 

 

 

דרך Sputnik

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן