הוסיפו וזכו: רעיונות מיחזור יצירתיים על בסיס מוצרי קוקה-קולה

מיחזור יכול להיות לא רק פעילות חשובה, אלא גם יצירתית ומעוררת השראה כשמשקיעים בה זמן, כישרון וסבלנות. לרגל חג הפסח החלטנו שזו הזדמנות נהדרת להראות שאפשר לעודד למיחזור גם עם מעוף. הכי יציאה מעבדות של הבנאליה לחירות הדימיון.

אתגר ראשון: הממו אותנו עם רעיונות מיחזור מקוריים

ראשית הכינו, צלמו, ציירו או צרו רעיונות יצירתיים ומקוריים לשימוש חוזר וידידותי לסביבה במוצרי קוקה-קולה הממחישים את קסמו של המיחזור, ומראים אילו דברים נפלאים נוצרים כשממחזרים.

אח”כ צלמו את היצירות שלכם, העלו אותן לרשת חברתית (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או גוגל פלוס) ועדכנו אותנו בהאשטג creativelab#. 

חשבו על יצירת מיחזור שתתרום לעולם מבחינה שימושית או אסתטית: עציץ לגינה או מעצור לדלת: הדימיון הוא הגבול.השקיעו 10 דקות לטובת העניין או יום שלם, זה ממש לא משנה כל עוד תגלו יצירתיות.

כדי להשתתף בתחרות יש להירשם בטופס הבא. אפשר להעלות את התמונה שלכם לכל רשת חברתית מוכרת עם ההאשטאג creativelab# ובלבד שתצרפו קישור לתמונה המקורית בטופס הבא. יש לפרסם את כל היצירות בפורמט תמונה עד תאריך 23.4.14 בשעה 17:00. 

פרס ראשון: מיני מקרר מלא בפחיות קוקה-קולה.

פרס שני: שובר ארוחה זוגית ברשת “גרג”.

פרס שלישי: מוצרים ממותגים של קוקה קולה (תיק+ כובע+ מגבת חוף+ תיבת שתיה).

עם צירוף יצירה לתחרות אתם מאשרים את התקנון הבא וחשוב לקרוא אותו בקפידה.

שימו לב: היצירות הטובות עשויות לככב בדף הפייסבוק של “קוקה-קולה” ישראל עם קרדיט מלא ליוצרים. אפשר לשאול כל שאלה וגם לשלוח לנו את היצירות למייל [email protected].  ההשתתפות חופשית לכל מי שנחשף למסר הזה ועומד בכללי התחרות והתקנון.

בהצלחה לכולם!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן