האיש הזה שיחזר ויכוח עם הוריו מ-1985 בסרטון אנימציה נהדר

גם כשמתבגרים אין הרבה משפטים מבאסים יותר מהרגע הזה בו אמא שלכם מעקמת את הפה ואומרת “תסדר את החדר!”. מייק כהן, היום איש מבוגר, ניהל הרבה ריבים עם הוריו על מצב החדר שלו, כשהיה נער מתבגר בשנות ה-80. אפשר להבין למה. הוא רק רצה להתרווח על המיטה ולשמוע תקליטים, בזמן שהם רצו שהחדר שלו יבריק ולא הבינו למה הוא שומר עשרות כדורי טניס בארון.

“תמיד חשבתי שאבא שלי הוא יהודי זקן ונרגן”, מספר כהן. והוא, כמו כל יהודי טוב לפניו ואחריו, למד מהר מאוד איך להתמודד עם הטענות של אביו: בהתחכמות. הריבים ביניהם, שהפכו במהרה להתנצחויות מתחכמות משני הצדדים, שיעשעו את מייק הצעיר, ובשלב מסויים הוא התחיל להקליט אותם באמצעות הטייפ בחדר שלו.

כעת, שלושים שנה מאוחר יותר, מייק החליט לחזור לאחד הריבים האלה. הוא נתן את ההקלטה לחברו, רוד פרי, שהנפיש את הריב לסרטון אנימציה מלבב וקסום.

קל להזדהות עם הריב הזה, שוודאי מזכיר לכולנו אלף ואחת ריבים שאנחנו ניהלנו עם ההורים שלנו. הנוסטלגיה לשנות ה-80 והאיפיון המדויק של שני ההורים, שממש ניתן להכיר עד הסוף רק ממעט המשפטים שהם אומרים שם, הופך הכל לאפילו יותר כיפי. מייק, אם אתה קורא את זה – זה הזמן להביא לחברך האנימטור את שאר הקלטות הריבים שלך עם הוריך. תוכלו לעשות מזה יופי של סדרה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן