הבחורה הזו עלתה על שיטה מבריקה להבריח מטרידים מיניים

קשה להיות אישה בעולם מוקף גברים המפשיטים אותך במבטיהם הזוממים ומטרידים אותך ברחוב כאילו היית פיסת בשר. מי שחוותה את זה על בשרה היא דבורה אדורנו מברזיל. הבחורה תיארה בפייסבוק עם מה היא מתמודדת בארצה, בין השאר, גברים שזורקים לה כל הזמן הערות טורדניות כשהיא צועדת לה ברחובות. לא מעט פעמים היא הגיעה למצבים בהם הרגישה כלואה וחסרת אונים כאשר סוטים כמעט שלחו לעברה ידיים.

“לא היה מה לעשות כי לא הייתה דרך לעצור אותם”, היא כתבה בפוסט הוויראלי, “לא התכוונתי לצעוק עליהם או לכנות אותם בשמות מתוך פחד שייאמו עלי, יטרידו, יתעללו, מאה דברים שונים. פשוט לא יכולתי”. אבל היא גילתה שיש דבר אחד אפקטיבי, נשק יום הדין, וזהו “פרצוף השיניים”. מתברר שגברים נרתעים מפרצוף השפן הזה. “אז הגבר הזה עבר לידי עם מבט גרוטסקי, ממש זמם עלי ולפני שיכולתי לעשות משהו פשוט עשיתי את ‘פרצוף השיניים’ (toothy face) שלי. הוא הרגיש מוזר והלך ממני”.

מבחינת אדורנו, הבעת פניה היא זו ששינתה את חייה. אף גבר לא מתקרב אליה מאז. לא ברור אם הם חושבים שיש לה איזה עווית והיא הפכה ל”מכוערת” אבל משהו בהבעה זו מדכאת כל חרמנות.

אדורנו כתבה איך העניין שיחרר אותה מהתחושה הרעה, השליטה עברה לידיה וזה פעל כמו קסם. האם פרצוף אחד שובב יכול להיות יעיל מכל דבר אחר? לדבריה, כן. היא סיימה את הפוסט בכך שהפצירה בפני גברים שיפסיקו להטריד כי “הטרדה אינה מחמאה” והיא קראה לנשים לאמץ את “פרצוף השיניים”.

וכך עשו.

אדורנו לא תיארה לעצמה שתופעה חדשה נולדה, טרנד ויראלי אותו אימצו בחורות רבות. אדורנו הפכה לדמות מעוררת השראה ובחורות חיקו אותה בשאיפה להעביר את הרעיון המבריק הלאה. לפעמים התוצאות הגדולות ביותר באות מהשינויים הקטנים ביותר.

אדורנו. הפרצוף שהשיק אלפי “פרצופי שיניים”

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן