מה עשתה דיסני למותניים של”סינדרלה” בסרט החדש?

מותניים צרים היו נחשקים כבר בימים ההם, עם שמלות המחוך המנופחות כאשר הקימור הנשי נראה מקסים לעין אבל בפועל נשים רבות סבלו מהמחוך ולא נשמו כהלכה. כמה טוב שהתקדמנו מאז! 

אל תהיי קול צף: גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלך בבחירות 2015

היום נשים לא חייבות להיחנק אלא אם את לילי ג’יימס שמצטלמת לסרט החדש והמדובר של דיסני, סינדרלה, וצריכה ללבוש שמלות כאלה. הרבה מחלוקת נוצרה סביב המחוך של הכוכבת, אינספור ציוצים בטוויטר תהו מה נסגר שם וג’יימס הודתה בעצמה שזה היה אתגר לא קטן להיות חנוטה בתחפושת הזו.

ג’יימס נאלצה לפתוח בדיאטת נוזלים כדי להשתחל לשמלה וכפי שאתם רואים, המחוך שלה כה חונק וצר שלא ברור אם כפילה הוזעקה למלא את תפקידה בהנחה והיא מתעלפת מהיעדר חמצן. ב”דיסני” טענו שלא עשו שום דבר כדי להצר את המותניים אלא השתמשו ב-CGI כדי לגרום לה להיראות “קטנה יותר”.

הסוכן של ג’יימס שלל כל מניפולציה וטען שהיא נראית כך בגלל המחוך. מומחה למחוכים טען שאפשר להשיג מותניים כאלה באופן טבעי אבל אין זה אומר שלא נעשו מניפולציות דיגיטליות. “באזפיד” פנה למומחה לעיבודי מחשב שטען שנעשה פה עיבוד ללא ספק אלא אם ג’יימס עבדה על המותניים שלה למשך שנה, דבר לא סביר.

כך או כך, התוצאה מבהילה. איך אפשר להתהלך ככה ואיזה מסר זה מעביר לילדות ונערות ב-2015? נכון, אין מה לייפות את ההיסטוריה אבל האם לא טיפה נסחפו עם המותניים? קשה לי להאמין שלא טיפלו בהן כי זה חסר פרופורציה לגמרי. בינתיים השאלה שמרחפת במוחות של כמה אנשים היא “איך ג’יימס היתה נראית עם מותניים רגילים?”. אז הנה התשובה:

הצילום שהתחיל את הדיון

ג’יימס והמותניים האמיתיות.

עוד צילום של ג’יימס במציאות. 


דרך Buzzfeed

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן