“מפקדים למען ביטחון ישראל” מגיבים להתקפת הליכוד

תנועת “מפקדים למען ביטחון ישראל” הגיבה על מסיבת העיתונאים של הליכוד לאור דברי המפקדים על אובדן הביטחון בתקופת נתניהו: 

“אדוני ראש הממשלה, כשלנו היתה ביקורת על המדיניות שלך, היה ברור לנו שהחובה שלנו היא לעמוד בפני המצלמות ולאומרה באופן אישי וישיר. אנו לא זקוקים לשליחים. מפקדים מנהיגים מהחזית ולא מהפלזמה במטה הבחירות. מנהיגים לא בורחים מאחריות או מביקורת, תגיע אתה למסיבת העיתונאים ותענה לשאלות הקשות. מדוע הנך מסרב לפגוש אותנו מזה 4 חודשים? מדוע לא חיסלת את חמאס, מדוע לא עצרת את הגרעין האיראני, מדוע הרסת את היחסים עם ארה”ב. לא הכפשות, לא כינויי גנאי. תשובות! זו החובה שלך לאזרחי מדינת ישראל”.

תנועת “מפקדים למען ביטחון ישראל” ערכה אתמול מסיבת עיתונאים, בה התייחסו המפקדים למתקפות עליהם מצד ראש הממשלה וקמפיין הבחירות שלו והציגו סקר מיוחד בו נחשף כי רוב מכריע בציבור תומך יותר בעמדת המפקדים כי הסדר ביטחוני מדיני יחזק את ביטחון ישראל מאשר בעמדת נתניהו אשר שולל כל התקדמות מדינית. מייסד התנועה אלוף מיל’ אמנון רשף ציין במסיבת העיתונאים כי “חברי התנועה חפים מכל אינטרס אישי. אנחנו לא מתמודדים לכנסת ולא עוסקים בפוליטיקה מפלגתית. אירועי הימים האחרונים ובעיקר ההשתלחות שלוחת הרסן של ראש הממשלה ואנשיו חייבה אותנו להגיע לכאן ולשאול את ראש הממשלה בנימין נתניהו – האם איבדת את הבושה?”

ראש הממשלה נתניהו לא הגיב לשאלות המפקדים בסרטון למעלה. החל בבליץ ראיונות לאחר תקופה ארוכה בה סרב להתראיין כאשר לא מדובר בעיתונאים אוהדים. למרות זאת, נתניהו סרב להתראיין לרביב דרוקר בערוץ 10. לגבי דבריו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן עליו, אמר נתניהו ל”וואלה” כי “לא הפריע לו לקבל הארכה פעמיים תחת מנהיגותי כראש ממשלה. ודאי שיש בזה אלמנט של דעות. הסדר מדיני זו מילת קוד של נסיגות. הוא טועה. בפאתי תל אביב לא נוכל להגן על עצמנו, ואם חמאס יהיה בירושלים גם לא”.

מתוך דף הפייסבוק של מפקדים למען ביטחון ישראל

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן