ישראלית סחפה את הרשת עם תמונת המחאה הזו בנושא הנקה בישראל

כאשר תמר שוגרט, 28, נענתה לאתגר הצילום של העמוד 52frames, היא לא ציפתה שהתמונה שיצרה תהפוך כל כך ויראלית. שוגרט השתתפה באתגר make a statement  ויצרה תמונת מחאה בנושא הנקה בציבור. היא צירפה לתמונה את המניפסט הבא:

“איפה עליי להיניק את התינוק שלי? האכילה שלו היא לא תוצר לוואי גועלי של הבאת ילדים לעולם. אם אינך מוכן לאכול את ארוחת הצהריים שלך בחדר הנוחיות אל תצפה ממני להיניק את ילדי שם!”

breastfeeding

שוגרט, אם לשניים (השלישי בדרך) התראיינה ל-buzzfeed וסיפרה כי לדעתה נושא ההנקה בציבור אינו נידון מספיק באמצעי התקשורת בישראל.

אל תהיו קול צף: גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

היא סיפרה כי חלק מהתגובות לתמונה גרסו שהנקה לא צריכה להיחשב מינית, ואף מחו על כך שהחזה שלה מוצג בצילום כשהוא מכוסה, אבל לדבריה “אני מאמינה שלחזה הנשי יש תפקיד כפול וביהדות מיניות מתפקדת ככוח עצום בתוך מסגרת הנישואין ואינה משהו שחולקים בפומבי.”

שי דיוויס, ממארגני אתגר הצילום סיפר ל-buzzfeed כי הוא נרגש מהתפוצה לה זכתה התמונה. “אם תמונה שווה אלף מילים, התמונה של תמר יכולה למלא ספריות שלמות” אמר.

ואשר לבחור שזולל את הספגטי בשירותים? מדובר בבעלה של תמר, דניאל. לדברי תמר “כשזה מגיע להורות ולצילום, הוא המעריץ והתומך הכי גדול שלי”

ומה דעתכם על המסר של תמר? צפו גם בתמונות האחרות שנשלחו לתחרות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן