פרצופו האמיתי של נתניהו נחשף בסרטון שחצה קו אדום בבחירות (דעה)

צפו בסרטון הזה. ראו כל שנייה ממנו. תאזינו לקול הסמכותי של הקריין. תצפו בו שוב ושוב ושוב. כי הסרטון הזה, שפורסם על ידי מפלגת השלטון (!) הופך את כולנו לאויבי הציבור.

עזבו את השקרים. עזבו את הקשרים שלא קיימים בין הארגון למחנה הציוני, או לכל מפלגה אחרת. עזבו את השטויות לגבי מימון פלסטיני. כי הסיפור האמיתי, מה שהליכוד רוצה שנזכור מהסרטון הזה, זו תמונת הסיום.

Terror.png

בתמונה הזו משווים אותנו, אותי ואותך, למחבלים. התמונה הזו לוקחת בערך חצי מתושבי המדינה, שתומכת בהחלפת השלטון, ומתייגת אותנו כאויבים. הסרטון הזה חושף את פרצופו האמיתי של נתניהו. איך ראש ממשלה יכול לקרוא לחצי מאזרחי המדינה בוגדים ולהישאר בתפקיד אחרי זה? איך, אחרי הסרטון הזה, הוא יכול לקרוא לעצמו ‘ראש ממשלת ישראל’?

איך יוכלו קצינים מצביעי ‘מרצ’ לשרת את מדינתם אם הם יודעים שהמפלגה של שר הביטחון וראש הממשלה השוותה אותם למחבלים? איך יוכלו רופאים מצביעי ‘יש עתיד’ להציל חיים אם זו דעתו של שר הבריאות? ומה יעשו המורים מצביעי ‘המחנה הציוני’ כשאלו הערכים של שר החינוך?

הסרטון הזה הוא הרבה מעבר לתעמולה פוליטית לגיטימית. זו הסתה מכוונת שעלולה להוביל לאלימות כלפי אנשים, שבסך הכל חושבים אחרת מהדיקטטור נתניהו. אבל דברים כאלה רק מחזקים אותנו. כי כשהם באים מהסתה, אנחנו באים מאהבה.

אנחנו נהיה שם גם מחר בבוקר, ובעוד שבוע וגם בעוד חודש. נעבור מבית לבית, מדלת לדלת ונראה לאזרחי המדינה הזו שהתקווה עוד קיימת. ושאנחנו התקווה. שציונות זה לא משהו שלומדים עליו בבגרות להיסטוריה, אלא משהו שעושים בימינו. שדואגים לחלשים, דואגים למעמד הביניים ודואגים שיהיה פה שלום. ושאנחנו זה ציונות.

כי אנחנו אוהבים את המדינה הזאת, ועושים את מה שטוב בשבילה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן