עיירה שלמה התגייסה כדי להפתיע שכן חירש במחווה שלא תאמן

“אנשים טובים באמצע הדרך” הפך כבר לחזון אוטופי בקרב בני אדם. מה הסיכוי לזכות לקבל מחווה אנושית טהורה? בעולמנו, נדיר. אבל אדם אחד בעולם הזה זכה לקבל את היום המושלם בעולם. מוהארם הוא בחור חירש מאיסטנבול ואחותו עוזלם החליטה לעשות עבורו, באמצעות חברת הפקה, דבר שלא רואים או שומעים עליו כל יום. חברת ליאו בורנט בשיתוף פעולה עם סמסונג יצרו את החוויה המופלאה הזו עבור קמפיין אבל לפחות עשו לבחור הזה טוב על הלב ויצרו עבורו זיכרון בלתי נשכח.

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

במשך חודש הם פיזרו בעיירה שלו מצלמות ולימדו את כל השכנים שלו את שפת הסימנים. בקמפיין רואים איך אחותו מוציאה אותו לבילוי “שגרתי” אבל לאט לאט הוא קולט שזה הכל חוץ מרגיל. הקופאי מקבל את פניו בשפת הסימנים, אחר כך הוא יוצא ועוד מדברים אליו בשפת הסימנים ובשלב זה הוא כבר מתחיל להתחרפן.

הוא פונה לאחותו ושואל אותה לגבי מצב השמיעה של אחד החולפים. אחר כך הוא נתקל בבחורה שגם פונה אליו בשפת הסימנים.

גם במונית הוא לא מאמין מה קרה לנהג שמקבל את פניו בשפה שהוא לא תיאר לעצמו שאנשים ככה סתם אי פעם ידעו. הנהג מוריד אותו במקום בו עוד שכנים מקבלים אותו יפה בשפה החדשה שלמדו בחודש. שם ההפקה מגלה לבחור המבולבל שהכל במסגרת קמפיין חדש לסמסונג תורכיה, למרכז שיחות וידאו עבור החירשים. הוא כמובן מטפטף מהתרגשות כי קמפיין או לא, זה היה יום יוצא דופן שעוד ישמעו עליו הרבה.

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן