5 סיבות למה אנחנו לא יכולים לחכות לשעון של אפל

כצפוי, אפל הציגה הערב (ב’) את ה-Apple Watch, השעון החכם החדש שלה. אם אתם חובבי טכנולוגיה ומשתמשים כבר ב-iPhone, מדובר כנראה במוצר שאסור לכם לפספס. 

זה אמנם לא השעון החכם הראשון שם בחוץ, אבל כשאפל נכנסת לקטגוריה חדשה היא נוהגת לעשות זאת בביטחון ואסרטיביות שהופכות אותה במהרה לאחת השחקניות המשמעותיות בו. במקרה הזה היא עושה זאת באמצעות אמצעי שליטה חדשה (החוגה הדיגיטלית המסתובב בצד השעון), שלוחה של חנות האפליקציות שלה וקישוריות מושלמת לאייפון, שהפך לאחרונה למכשיר הסלולרי הכי פופולרי בעולם.

לא משוכנעים עדיין? הנה חמש סיבות למה לפחות אנחנו כאן כבר לא יכולים לחכות להשיג אחד. 

1. כי זה אחלה סמל סטטוס

בואו נהיה כנים: חלק גדול מהקסם של מכשירי אפל זה אפקט השופוני. זה נכון שהם מכשירים נהדרים, שחוויית המשתמש בהם מצויינת, ששירות הלקוחות שלהם יוצר מהכלל (לפחות אם אתם גרים בחו”ל) – אבל כשכל זה גם ארוז באריזות היפהפיות של אפל וגם עולה בהתאם – זה משדר מסר לסביבה.

והשעון של אפל, הרבה יותר מכל אייפון באשר הוא, הולך להיות סמל סטטוס גיקי שאין שני לו. הרבה יותר מכל שעון חכם אחר כיום (וגם שעונים חכמים אחרים, יש לציין, הם חתיכת הצהרה). אם אתם רוצים שכל מי שרואה אתכם ברחוב יסובב את ראשו וישאל “נו, איך זה?” – אין הימור בטוח יותר מ-Apple Watch.  הצרה היחידה? כדי להנות מסמל הסטטוס הזה תצטרכו לשלם בהתאם: השעון הזול ביותר (מהדורת האלומיניום עם מסך קטן ורצועת גומי) עולה 349 דולרים. משם זה מזנק בחדות למעל 1,000 דולר לדגמים היקרים. 

2. כי הוא נראה טוב

למרות שיש שעונים יפים מה-Apple Watch, השעון של אפל הוא ללא ספק המאובזר והמעניין מכולם. הסוד כאן הוא בגיוון. אפל מאפשרת מספר גימורים וכמות מטורפת של רצועות, החל מגרסאות פשוטות לפעילויות ספורטיביות ועד לשעוני זהב ורצועות יוקרתיות. המשמעות היא שניתן להתאים את השעון לכל מצב רוח ולכל אופנה חולפת – והוא תמיד יראה טוב. 

אז נכון, הוא לא עגול כמו השעונים החדשים של LG או מוטורולה, וגם לא דקיק כמו אלה של סמסונג. יש בעיצוב שלו משהו מגושם – אבל הכל מתפוגג כשמסתכלים על רצועות האל-חלד היפהפיות או על הצורה בה מעוצב הפאנל האחורי שלו. אין מה לעשות – אפל יודעים לעצב, והם לא חסכו בשום דבר גם בעיצוב של המוצר החדש הזה.

3. כי הוא יעזור לנו להיות פעילים יותר

לאפל חשוב להכניס אותנו לכושר, ובשביל לעשות את זה היא מוכנה אפילו להציק. ה-Apple Watch מצוייד בשלל חיישנים שמסייעים לו לעקוב אחרי המצב הגופני שלכם, והשעון יתריע בפניכם כשהוא חושב שזה הזמן לזוז קצת. אם תשבו יותר מדי שעות ברצף, השעון שלכם יציק ויבקש מכם לעמוד קצת על הרגליים. בסוף כל שבוע הוא יציג בפניכם דו”ח פעילות מפורט שיראה לכם בדיוק כמה הלכתם, רצתם והתאמנתם השבוע. וכל זה בלי להוריד אפליקציות כושר נוספות, שוודאי יוסיפו לו עוד ועוד מאפיינים.

בטטות כורסה אולי ימצאו את התכונה הזו מציקה, אבל אם אתם מאלה שתמיד רוצים להתחיל לעשות כושר ולא מצליחים למצוא מוטיבציה – באפל מבטיחים שהשעון ינחיל בכם כזאת, ובגדול. האם זה באמת יעבוד? מוקדם להגיד. אבל זה כן נראה מבטיח. 

4. כי אפשר לדבר איתו בטלפון כמו בסרטי מדע בדיוני

השעון של אפל כולל מיקרופון ורמקול – והופך לשלוחה של האייפון שלכם. זה אומר שאתם יכולים לדבר היישר לפרק היד שלכם, ממש כמו בסרטי מדע בדיוני. יש לזה גם יתרונות: כך למשל תוכלו לענות לשיחות כשאתם מבשלים, נוהגים (מי צריך דיבורית!) או סתם מנמנמים בלי ללכלך את הטלפון או לאבד את יכולת הריכוז. 

הדבר הרע היחיד: מבחוץ אתם הולכים להראות כמו טמבלים מוחלטים. בשביל קידמה צריך לשלם.

5. כי אם יש לכם אייפון ואתם רוצים שעון חכם – אין לכם ממש ברירה אחרת

כבר היום, השוק מלא בשעונים חכמים. יש כאלה זולים יותר, יפים יותר וכנראה גם משוכללים יותר מה-Apple Watch, אבל יש קאץ’ אחד: הם לא באמת עובדים טוב עם אייפונים. אפל מאפשרת קשר מלא ודו כיווני בין השעון לטלפון שלה, כך שתוכלו לענות ל-SMSים, לקרוא מיילים, לדבר עם סירי וכו’ – דברים שעדיין לא ניתן לעשות עם שעונים אחרים. אמנם פה ושם יש כאלה שיודעים לקבל התראות מהאייפון (כמו ה-Pebble) – אבל לא יותר.

זה אומר שאם יש לכם iPhone ובא לכם להתפנק בשעון חכם, לא תמצאו בשלב זה שום מוצר אחר שיאפשר לכם לנצל באמת את שני המכשירים יחד. יש שיגידו שזו עוד סיבה לקנות אנדרואיד, שמאפשרת ללקוחותיה מבחר גדול יותר של אפשרויות. מצד שני, חובבי אפל יענו שאף אחת מהאפשרויות באנדרואיד לא נראית ומרגישה כמו מוצר של אפל. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן