ממשלת מצרים ממש לא אוהבת את הסרטון הזה שצולם על ידי תיירים בפירמידות

רשויות מצרים חוקרים בימים האחרונים סרטון פורנו חדש שהועלה לרשת וצולם, ככל הנראה, באתר הפירמידות בגיזה. 

לא ברור מתי בדיוק צולם הסרטון, אך כן ברור מה יש בו: בחורה אירופית צעירה, ככל הנראה רוסיה, שמטיילת ביחד עם החבר שלה במתחם הפירמידות ומשתעממת.

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

מדי פעם, כשהתיירים האחרים שמסביב לא מסתכלים, היא חושפת את שדיה למצלמה. בשלב מאוחר יותר בסרט היא מתלוננת על התרבות המצרית, ומספרת איך הצליחה להתמקח על מחיר המזכרת שקנתה מאחד הסוחרים שם. הסרטון נגמר עם סצינת פורנו מלאה בכיכובה של התיירת המשועממת.

רשויות מצרים טענו בהתחלה שהצילומים מזוייפים, וכי הסרטון כלל לא צולם במצרים. כיום הם כבר מספרים סיפור אחר. “סדרה של סצנות מיניות צולמה באופן בלתי חוקי במתחם הפירמידות בגיזה על ידי תיירת זרה, בזמן שהיא ביקרה באתר”, אמר שר העתיקות של מצרים. השר אישר שהרשויות חוקרות את הסרטון במטרה לנסות לזהות את המשתתפים. אם הם עדיין נמצאים במדינה הם וודאי יעצרו אותם – אך סביר להניח שהתיירת והפרטנר שלה חזרו כבר מזמן הביתה.

חברת ההפקות שהפיקה את הסרטון פרסמה בשלב זה רק גירסה מקוצרת שלה, באורך 10 דקות, שניתן למצוא באתרי פורנו שונים. רשויות מצרים קוראים לאתרי הפורנו להוריד את הסרטונים ולמנוע את הפצתו הלאה – אך סביר להניח שהקריאות האלה לא ישפיעו על אף אחד.

דרך Daily Mail 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן