התחפושת של הילד הזה סיבכה אותו בבית הספר

העולם לא ממש נפל שדוד לרגלי הסרט “חמישים גוונים של אפור” בקופות, לפי הפרסומים ההצלחה המסחררת של הספר לא הועתקה למסכי הקולנוע, אבל אין זה אומר שאדון גריי אינו השראה בקרב הדור הצעיר. במקרה לפניכם, המאוד צעיר. ליאם סקולס בן ה-11 בסך הכל רצה להביא אותה בתחפושת מודרנית, עם שיק וקטע ל”יום הספר הבינלאומי”. המורים שלו, בואו נאמר זאת כך, היו הרבה פחות מרוצים.

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

החמוד אפילו הביא מסכה לעיניים ושאר אביזרים כדי להשלים את המראה של חובב ה”סאדו-מאזו” תכול העיניים. אבל למרות שהילדים התבקשו לבוא כמו הדמויות הספרותיות האהובות עליהם, סקולס לא ממש זכה לאהדה בקרב אנשי החינוך בבית ספרו. עוד מקרה קלאסי של שמרנות אמריקנית מאוסה. אמו סיפרה שבנה לא זכה להשתתף בצילום הקבוצתי ובאירוע בכלל.

“קיבלתי טלפון מהם שבישרה לי שהתחפושת שלו ‘אינה ראויה’ וכי הוא נצבר מלהשתתף באירועים ובצילום הקבוצתי”, סיפרה האם הנסערת, “סיפרתי להם שמורה התחפשה לדמות הראשית של ‘דקסטר’ ואיני רואה איך סקס יותר פוגע מרצח.

חשבנו שזה משעשע, בני ואני, כשטיילנו ביחד הוא הציע להתחפש לכריסטיאן גריי. איני מתחרטת שנתתי לו ללכת ככה. כל ילד בן 11 יודע מי זה כריסטיאן גריי. כשהוא הגיע לבית הספר כולם זיהו אותו ולכן לא חשפנו את הילדים למשהו שלא ראו בעבר”.

הילד מחופש לגריי נקלע לסרט “חמישים גוונים של שמרנות”

בית הספר הודיע שהחלטתו בעינה עומדת ושהם לא מנעו מהילד להשתתף באירועים. לדבריהם התחפושת לא עולה בקנה אחד עם הערכים שלהם אבל הם לא פעלו מעבר לכך. החצופים עוד מספרים ש”יום הספר” שלהם היה אמור להיות אירוע המעודד קריאה ושהאירוע הזה פגע בהם. נסו לא לסרס את בחירות הילדים ובכך “תעודדו קריאה”. נכון, מדובר ברב מכר נתון במחלוקת ועדיין, זכותו להתחפש למי שהוא רוצה. הייתי נותנת לו מקום ראשון בכלל. 

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן