המודעה הזו משתנה ככל שמביטים בה אנשים

עולם הפרסום לא מפסיק להפתיע אותי לאחרונה. קודם זה היה המודעה הגאונית שתפסה טרמפ ויראלי על השמלה# הכחול/שחור/זהב/לבן ששיגעה את כולם והנה שלט חוצות מבריק בבריטניה שנועד אף הוא לעורר מודעות לסוגיה הכאובה של אלימות נגד נשים באמצעות חדשנות. ככל שיותר אנשים יביטו אל המודעה היא תשתנה לטובה. 

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

כלומר, ככל שיותר אנשים יביטו, הפציעות והחבורות ילכו ויעלמו. כמובן, במציאות זה לא כך אבל מדובר בגימיק שלוכד תשומת לב וזה כבר הישג בימינו. בקרוב יעלו עוד מודעות כאלו ובינתיים המודעה הזו מציגה למטה מדד צפיות וכנראה שלאור החשיפה שהסיפור מקבל הספירה תעלה בטירוף מיום ליום. ללא ספק, הברקה שמפנה זרקור לנושא כואב ודרך היצירתיות הזו נולד שיח שחודר לתודעה.

הקמפיין הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין משרד WCRS, charity Women’s Aid והצלם רנקין. בעולם מתוקן היינו עומדים כולם ובוהים במודעה עד שכל שטפי הדם היו נעלמים. 

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן