עולם הפרסום לא מפסיק להפתיע אותי לאחרונה. קודם זה היה המודעה הגאונית שתפסה טרמפ ויראלי על השמלה# הכחול/שחור/זהב/לבן ששיגעה את כולם והנה שלט חוצות מבריק בבריטניה שנועד אף הוא לעורר מודעות לסוגיה הכאובה של אלימות נגד נשים באמצעות חדשנות. ככל שיותר אנשים יביטו אל המודעה היא תשתנה לטובה.
כלומר, ככל שיותר אנשים יביטו, הפציעות והחבורות ילכו ויעלמו. כמובן, במציאות זה לא כך אבל מדובר בגימיק שלוכד תשומת לב וזה כבר הישג בימינו. בקרוב יעלו עוד מודעות כאלו ובינתיים המודעה הזו מציגה למטה מדד צפיות וכנראה שלאור החשיפה שהסיפור מקבל הספירה תעלה בטירוף מיום ליום. ללא ספק, הברקה שמפנה זרקור לנושא כואב ודרך היצירתיות הזו נולד שיח שחודר לתודעה.
הקמפיין הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין משרד WCRS, charity Women’s Aid והצלם רנקין. בעולם מתוקן היינו עומדים כולם ובוהים במודעה עד שכל שטפי הדם היו נעלמים.
דרך Mashable