אורח פקד על מנחת חדשות מלבנון “לשתוק” בשידור וכך הגיבה

לא פעם מגישי טלוויזיה מתקשים להתמודד עם אורחים בעיתיים, חצופים וצעקנים. לרוב, מנחים במקרים כאלה מגיבים בטקט ובעדינות כי בכל זאת, כולם צופים ולא נעים, אבל מנחת חדשות אחת מלבנון עשתה בית ספר לאורח חצוף וחסר כבוד. רימה קאראקי היא דוגמא לאשה חזקה ומעוררת כבוד, מודל שנערות ונשים בכל העולם צריכות לחקות. היא יצאה לא פחות ממלכה בשידור.

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

חני אל סבאי הוא האיש שהביא לה את הסעיף. המנחה רצתה לשאול אותו על תופעת הנוצרים המתגייסים לדאעש אבל הוא העדיף להפליג למחוזות אחרים. מדובר באדם מלומד שערק ללונדון לאחר שנגזר עליו בבית משפט במצרים 15 שנה בכלא כאשר התברר שנטל חלק בג’יהאד האיסלאמי.

למרות קשריו ומעמדו הרם המנחה לא נסוגה מקו השאלות שלה ודרשה כבוד בתוכנית שלה. היא העמידה את האיש במקום והוכיחה שהיא זו ששולטת בראיון. קשה לא להתפעל מהדרך בו ניווטה את העניינים. בארץ ספק אם הייתה מגישה כזו אמיצה שממש הייתה מעמידה אותו במקום שניות ארוכות.

צריך גם לזכור את המדינה בה חיה המנחה. מדובר בתרבות שעדיין נאבקת להכרה וזכויות לנשים, מקום בו אין עדיין שיוויון זכויות וזהו מחזה נדיר. אולי קאראקי תמיד כזו, עומדת על שלה כי היא בהחלט לא מתנהלת כמו אחת שחוששת ממה יחשבו. בעברה היא הייתה בעמדה בכירה בבנק ומשפחתה ראתה במעבר של אישה חריפה זו למסך “צעד לא רציונאלי”, לדבריה.

בהתחלה קאראקי האסרטיבית עוד נתנה לאיש הזדמנות לענות אבל כשהשיחה התדרדרה לתהומות הגועל היא כבר הבינה שאין עם מי לדבר וניתקה את המיקרופון שלו. מדובר בצפייה שהיא פרייסלס עבור כל צופה. בית ספר להתנהלות באולפן. בראיון בתקשורת היא אמרה את הדברים הבאים:

“יש אנשים שמכנים אותי חסרת כבוד מאחר ואני היחידה שפונה אליהם בשמות פרטיים, לא משנה מי הם ולא בטייטלים. בעיני זה יותר מכובד כי אנחנו לא זקוקים לכל הפואטיקה מסביב. אחרים טוענים שאין לי גבולות בשאלות שלי ואני רואה בזה ערך מוסף. חלק אומרים שאני לא אובייקטיבית ואני קוראת לזה כנות. לאלה האומרים שאין לי נאמנות ואיני שייכת לאף גוף, אני קוראת לזה שמירה על טוהר המידות”.

דרך The Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן