“אם לגולדה היה חשבון אינסטגרם”: קומיקאיות ישראליות שהתחפשו לדמויות היסטוריות

רוח פורים הביאה אלינו פרויקט מחווה לכמה מגיבורות התרבות הנוסטלגיות שלנו באופן כובש עם קריצה לדור הצעיר. הפרויקט, “אם לגולדה היה חשבון אינסטגרם”, חיבר באופן משעשע בין ישן לחדש בדרך שמעוררת תהיות איך גיבורות התרבות מפעם היו באמת מתנהלות היום אילו היה להן אינסטגרם. 

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

הכוכבות הותיקות, חנה רובינא, גולדה מאיר, יפה ירקוני, יונה וולך ונעמי שמר נחקקו היטב בתודעה התרבותית שלנו והן עשו זאת בלי שום אינסטוש ושם פייסוש. הישג לא מבוטל כשחושבים על זה מפרספקטיבה של היום. באותם ימים מדיה חברתית לא הייתה קיימת והיכולת להצליח היה הרבה יותר קשה בכל תחום.

לקראת פורים ויום האשה הבינלאומי התאספו כמה קומיקאיות מוכשרות שביטאו את האייקוניות המקומיות והתוצאה בהחלט מעוררת חיוך. אם כבר להתחפש, אז הנה כמה רעיונות. באופן אישי נכבשתי מיונה וולך, יצאה ענק. אין ספק שהיא הייתה זוכה להרבה עוקבים ובצדק.

הפרויקט נוצר בהתנדבות. רעיון וצילום: אורי טאוב ורונית כהן, הפקה: חן ינוביץ, משתתפות: עירית בלבן, ענת מגן שאבו, נלי תגר, לירית בלבן, נעמי לבוב, יפית אסולין ומירב פלדמן, סטיילינג: דידו אלקיים, איפור: ניצן בוהדנה, תסריט: גיתית פישר, פיאות: רבקה זהבי. בשיתוף עם אינסטגרם yedioth.

ענת מגן שבו – עפרה חזה

 

יפית אסולין – חנה רובינא

 

נעמי לבוב – גולדה מאיר

 

 

 

מירב פלדמן – יפה ירקוני

 

לירית בלבן – יונה וולך

 

נלי תגר – נעמי שמר

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן