זה ללא ספק תשדיר הבחירות הטוב ביותר של משה כחלון

 משה כחלון היה אמור להיות הכוכב של מערכת הבחירות הזאת. כשרק החלו הלחשושים על בחירות הסקרים ניבאו שכחלון יעקוף את יאיר לפיד ונפתלי בנט בסיבוב ויהפוך למפלגה השניה או השלישית בכנסת – אך התחזיות האלה עשויות שלא לעמוד במבחן המציאות. על פי הסקרים, רשימת “כולנו” של כחלון אמנם תיכנס לכנסת עם נציגות מכובדת – אבל עדיין כמפלגה קטנה יחסית בת פחות מ-10 מנדטים. 

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

אך כמובן שעד שנלך לקלפי יש עוד שבועיים, וביום הבחירות הכל עוד יכול לקרות, כולל תזוזה לא צפויה של מנדטים דו ספרתיים לכיוון שלו.

אתמול פרסם כחלון בעמוד הפייסבוק שלו את תשדיר הבחירות הכי טוב שאפשר לדמיין – ויש מצב שאם הוא ימשיך ככה הוא יהיה בדרך למעלה:

למי שלא מכיר, פרופ’ אמיר חצרוני הוא כוכב אינטרנט מעורר מחלוקת עם דעות מוצקות לגבי כלכלה, פמיניזם, חברה ועוד. הנה כמה מההרפתקאות הקודמות שלו:

גם במקרה הנוכחי, כמו בקודמים, חצרוני פשוט התנהג כמו חצרוני: מדובר באדם שאין לו שום בעיה לחלוק את דעותיו, לא משנה כמה מעוררות מחלוקת או לא פוליטיקלי קורקט הן יהיו. זו גם הסיבה בגללה הקטע הזה של חצרוני בכתבה ששודרה בערוץ 10 עובד לטובת כחלון – ממש ממש קשה להזדהות עם הפרופסור המכובד הזה, שמעורר הרבה מאוד אנטגוניזם. 

חצרוני הגיב גם הוא לשיתוף של כחלון בעמוד הפייסבוק שלו. יש לנו הרגשה שזה לא ייגמר שם:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן