בעלה של סינדי קרופורד העלה את התמונה הזו כדי להוכיח נקודה לגופו של עניין

גלו מי המפלגה שראויה באמת לקול שלכם בבחירות 2015

לא מזמן התקשורת נסערה עקב צילום של סינדי קרופורד, מתוך הפקה ישנה של “מארי קלייר” במקסיקו, שדלף וחשף סינדי אחרת ממה שזכרנו באייטיז. היא הייתה אנושית יותר והחצינה עור מזדקן וסימני הזמן אצל מי שנחשבת בצדק לאחת מדוגמנית הצמרת המדהימות של כל הזמנים.

הבאזז לא איחר לבוא וכלי תקשורת רבים, כולל כאן ב”חורים ברשת”, התייחסנו לתמונה ההיא שעשתה באזז וריגשה נשים רבות עד העצם. אינספור ציוצים פורסמו בטוויטר על כמה סינדי נראית נהדר במראה הטבעי שלה, והנה דוגמה לאשה אמיתית וכל מיני מחמאות שבאו לעולם כדי לעודד אחרות שהנה, אפילו דוגמנית על מזדקנת בחיים. רק מה, על פי טענת המקורבים לקרופורד מדובר בזיוף. יתר נכון, במניפולציה זדונית בתמונה.

בעלה של קרופורד, רנדי גרבר, החליט שעם כל הכבוד לקמטים, אשתו נראית מיליון דולר גם בגיל 49 והוא לא יתן לעולם לטעון אחרת. האיש העלה צילום הורס שלה נופשת בביקיני בוולנטיינז. כפי שאתם רואים, האשה הזו נראית כמו בת עשרים ואין כל קשר בין הגוף המוצק הזה לגוף המרופט שהתגלה בצילום המטופל ההוא.

המידע החדש הופיע ב-“USA TODAY” והוא התגלגל משם לכל התקשורת במטרה לטהר את הרושם המוטעה שנותר עם הפצת הצילום ההוא.

כעת TMZ חושף שמדובר בצילום מטופל שדלף ולא הדבר האמיתי. מכתב מצוות עורכי הדין של הצלם ג’ון רוסו נשלח ל-“Telegraph” ו-“Sunday Telegraph” תבע התנצלות ושהתצלום יוסר מהאתרים. הם הגדירו את התמונה כ”מזויפת” וכזו שעברה “טיפול” כדי להטעות. לשיפוטכם. 

דרך USA TODAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן