משטרת טורונטו פנתה לעזרת הציבור כדי להבין מי חפר מתחת לעיר

בין אם זה היה נפתלי בנט, משה בוגי יעלון או בנימין נתניהו – משטרת טורטנטו חייבת לגייס לשורותיה את הישראלי שהיה הראשון לזהות את מנהרות החמאס במבצע צוק איתן. רק הוא יצליח לעזור לה לפתור את התעלומה הגדולה שמעסיקה אותה בשבועות האחרונים: מי לעזאזל חפר מנהרה מושקעת מתחת לעיר?

 גלו עכשיו: מי ראוי לקול שלי בבחירות 2015?

באמצע חודש ינואר, קצין למען איכות הסביבה (כן. יש כזה מקצוע בטורונטו) גילה את המנהרה החשודה במקרה, בסיור שהוא ערך בעיר. הוא ראה ערימת אדמה חשודה ועליה מכסה עץ, ואז כשהרים את המכסה גילה תחתיו בור עמוק וסולם. הוא ירד בסולם וגילה מנהרה חצובה באורך עשרה מטרים.

כשהמשטרה הוזעקה למקום היא התחילה לחקור את החפירה המוזרה, ועד היום לא הצליחה להבין מי בדיוק חפר את המנהרה הזאת ולאיזו מטרה. דבר אחד בטוח: לא מדובר בפרוייקט חובבני. המנהרה נחפרה עם קורות תמיכה על ידי מישהו שידע טוב מאוד מה הוא עושה. באתר נמצאו גם נורות עמידות ללחות, משאבה להוצאת מי תהום, מערכת מנופים שמאפשרת להוציא בקלות חול אל מעל פני האדמה, מיכלים לשמירת מזון ומים ועוד.

המחשבה הראשונה שעולה מהסיפור הזה הוא שמדובר במנהרת טרור, אך במשטרת טורונטו מדגישים שעדיין אין עדויות לכך. לטענת המשטרה, לא נראה שהמנהרה היתה אמורה להסתיים מעל איזור הומה אדם, ושכרגע אין שום סיבה להאמין שהמטרה לחפירת המנהרה הזו היתה טרור או פשע. מצד שני – אם לא זה אז מה? מישהו סתם רצה לחפור לו דירה תת קרקעית? מקלט אטומי? 

בשלב זה משטרת טורונטו פונה לציבור, ומבקשת מכל מי שיש לו מידע על המנהרה המוזרה לשתף אותו כדי שהיא תוכל לפתור את התעלומה הזו.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן