הרגע בו פיל פוגש באיש שהציל אותו לפני 26 שנה (וידאו)

הסיפור המטלטל של נאדום, פיל שעבר התעללות, מסתיים באופן הכי מרגש שניתן להעלות על הדעת עם סגירת מעגל. בגיל שלוש חווה הפיל טראומה כשאנשי שבט היכו אותו עם מקלות עד אובדן הכרה ורצחו את אימו כאשר ניסו להגן על היבול שלהם. ב-1989 הובא נאדום לשמורה בקניה שטיפלה בו באהבה.

חייו של הפילפלון המתוק היו סיוט, הוא לא הצליח לישון, התעורר בלילות וזעק לאימו. הוא היה תלוש ממשפחתו, חבריו ומכל מה שהכיר. במרכז חיות פרא של דיוויד שלדריק הוא זכה לטיפול מסור. שם גידלו וטיפחו 200 פילים יתומים בעבודת קודש. אחד האחראים במקום, שדאג לפיל והיה מעורב בשיקומו, היה ג’וזף סאוני.

כאשר נאדום גדל הוא התחבר לעוד פילים באזור ויצר חברויות שלפעמים סיבכו אותו. מאז 2007 איש לא ראה אותו. לא ידעו אם הוא חי או מת. עד אז הוא היה נוהג לקפוץ לבקר. 

David Sheldrick Wildlife Trust / Via sheldrickwildlifetrust.org 

עד לרגע בו פיל אחד שוטט לתוך סט צילום ב-2014. מארק דיבל וויקי סטון היו עסוקים בצילום סרט תיעודי על פילים כשנאדום עשה את דרכו אליהם. הם כינו אותו “צ’וטה” ועקבו אחר מעלליו. דיבל וסטון, חברים של המרכז, הזמינו את האחראים לבוא ולראות. סאוני ראה את צ’וטה וזיהה שזה בעצם נאדום והשניים התרגשו בטירוף על המפגש המחודש.

“זה פנטסטי”, אמר האיש, “לא ייאמן לראות אותו כעת”. הם היו שמחים לראות שמצבו של הפיל נפלא.

מהרגעים הללו שיעשו לכם את השבוע.

David Sheldrick Wildlife Trust / Via sheldrickwildlifetrust.org

הנה הסרטון:

דרך Buzzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן