הדבר המטלטל הזה בצורת ביצה נותן חיי נצח למשפט “כי האדם עץ השדה”

אולי המוות אינו אלא מסדרון לעולם אחר אבל עד שהמדע יוכיח זאת לפחות נוכל להתנחם במחשבה שנהפוך לעציצים יפים במותנו. כן, לא יכולתי שלא להיקרע מהפוסט הזה במיוחד (התראת קידום עצמי!) לאחר שבספר “נטופיה”, שפורסם לפני כשנה ואותו כתבתי עם גל מור, הדמות הראשית כריסטוף יוזם את הרעיון הגרוטסקי בו המנותקים מרשת המחשבות הופכים לעציצי בונזאי נצחיים ברוחם ובדמותם. והנה, העתיד כבר כאן.

 גלו עכשיו: מי ראוי לקול שלי בבחירות 2015?

באיטליה המציאו שיטת קבורה אורגנית ומרתקת שאינה נדרשת לארון קבורה מסורתי. הפרויקט, “קפסולת מונדי”, שעוצב על ידי המעצבים אנה קיטלי וראול ברצל, הוא בינתיים רק בגדר קונספט ולא הותר כדרך קבורה רשמית. על פי הקונספט, הפתרון הטכנולוגי הזה הופך את הנקבר לחומרי דשן עבור עצים שיצמחו מהשאריות שלהם. מיותר לציין שזה אשכרה מרגש לראות איך רעיונות מורבידיים ומופלאים שכאלה מצמיחים ענפים אמיתיים במציאות.

לאחר שהאדם נקבר בצורת עובר שותלים עץ או זרעים מעל הקפסולה שלו והטבע כבר עושה את שלו. באתר של הפרויקט כבר ניתן לבחור עץ מבין אפשרויות שונות. הביטוי “כי האדם עץ השדה” מעולם לא היה מדויק יותר. מאחר וכעת זה רק רעיון לא נותר אלא לחכות ליום שזה יהיה אפשרי ובמקום מצבות נראה פארקים מלאים בעצים, כשכל עץ הוא אדם. במקום לנצל עצים בשביל ארונות נוכל בעצם לתת להם חיים.

 

 

 

 דרך Bored Panda

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן