בחורה אחת קיבלה בחזרה דבר יקר ללבה לאחר שהתצלום הזה הפך ויראלי

“שום דבר לא יפריד ביני לסמרטפון שלי”, יכול להיות הסלוגן החדש בהשראת ברוק שילדס ל”קלווין קליין” בזמנו. הרי, מה כבר יש לאדם המודרני בימינו לאהוב ולהוקיר אם לא את המכשיר שלו, רצוי הדגם האחרון שיצא לשוק. ואי אפשר כמובן לתאר את עוגמת הנפש שחווים כאשר אנחנו מאבדים את הסמרטפון או שהוא נגנב מאיתנו חלילה. אבל לפעמים החיים מחזירים את מה שהם לקחו. יותר נכון, מה שגנב אחד ספציפי לקח.

 גלו עכשיו: מי ראוי לקול שלי בבחירות 2015?

בחג האהבה האחרון בחורה בשם ניקולה שלטון, 33, איבדה את המכשיר שלה בביירון ביי. המכשיר נגנב יחד עם התיק שלה ובתוכו כרטיס אשראי וארנק כאשר חגגה שם עם חבריה. היא לא תיארה לעצמה שיום יבוא והוא ישוב אליה. הכי באסה בעולם.

אבל לא מזמן, באופן תמוה, אדם פירסם סלפי שלו מביירון ביי בדף הפייסבוק שלה. הבחורה קיבלה הלם כשאדם זר הבליח מול עיניה בדף הפייס שלה ללא ידיעתה או רשותה. החבר שלה היה זה שעידכן אותה בבשורה המוזרה כשהיא הייתה בעבודתה. “זאת הייתה הרגשה נוראית”, סיפרה הבחורה לתקשורת האוסטרלית, “למה את מעלה תמונות של בחורים לעמוד?”.

מי חוזר לאמא? הסמרטפון.

בתצלום ניתן לראות בחור צעיר מחייך להנאתו וברקע עוד גבר מתרחק. באופן טבעי, שלטון חשבה שהבחור המחייך הוא הגנב והיא שיתפה את הצילום במטרה לקבל חזרה את המכשיר. “לאחר ששיתפתי וכתבתי שזה הבחור שגנב לי את המכשיר הפוסט קיבל תשומת לב”. הפוסט רשם יותר מ-20 אלף שיתופים.

“לא באמת חשבתי שמשהו יקרה מזה אבל קיבלתי תגובות חמות מאנשים כמו ‘בהצלחה!’ וזה היה מוזר”. בשלב כלשהו הבחור בצילום שלח הודעה לבחורה והתנצל. הוא אמר שהוא נחשף לפוסט שלה ורכש את הסמרטפון ממישהו אחר. הוא הוסיף שהוא יעביר את המכשיר למשטרה. אלה כבר יצרו איתה קשר והיא תאסוף משם את מכשירה היקר.

“אני נפעמת מהעזרה שקיבלתי מאנשים שלא מכירים אותי”, אמרה. אח, איזה כיף זה. בשביל זה המציאו את האינטרנט, בחיי.

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן