חתן נודר בפני בתו החורגת בת השלוש בסרטון שלא יותיר אף עין יבשה

אח, אהבה. לא להאמין כמה אנשים בכל רחבי העולם משמיעים ביום החתונה נדרים קסומים רק כדי לקלל אחד את השני שנה מאותו היום ולהתגרש אבל מי אנחנו שנהרוס לכם את האידיליה? בטח לא כשמדובר באחד החתנים ההורסים, בריאן סקוט, שהחליט ביום הגדול להשמיע נדרים לא רק בפני אשתו ויטני קיי אלא גם בפני בתה הריאל.

מי ראוי לקול שלי בבחירות 2015: בדקו עכשיו

מדובר בסרטון שצולם על ידי Pennweddings במסגרת טקס שהתקיים בינואר שנה שעברה אבל הפך ויראלי וזכה באינספור שיתופים ואי אפשר לא להתאהב בבחור הרומנטי והמקסים הזה שהבטיח לילדה הקטנה את מה שכל אב חורג צריך: להקריא סיפורים לפני השינה ולאהוב אותה לנצח. ואם לדייק, אלו היו דבריו:

“אני מבטיח תמיד להחזיך לך את היד, לדלג איתך ברחוב ולהביא נחת לחייך לא משנה מה. אני מבטיח שתשאי תפילה לפני האוכל, אני מבטיח להקריא לך סיפורים לפני השינה ולהשכיב אותך לישון במיטתך. אני מתחייב להראות לך איך גבר צריך לנהוג כלפי אשה במערכת היחסים עם אימך. ומעל הכל, אוהב אותך, אגן עליך, אדאג לך ואהיה שם לנצח”.

כן, הזוג שהתחתן ביום חורפי, עם שלג בכל פינה באיידהו, מצליחים להגדיר מחדש את המונח אהבה. בינתיים הוא הספיק להביא עם אשתו גם בן קטן ונקווה שיתנהג אליו יפה לא פחות. נכון, הסרטון עלול להיראות לכם קיטשי עד מוות אבל תודו שהבחור ממיס לבבות באופן מטורף. עכשיו אני הולכת להקריא נדרים לבובות פרווה שלי.

הנה הרגע המרטיט, דלגו ל-4:16.

דרך Huff Post

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן