חורים ברשת פותחים את השורות לכתבים חדשים במודל תגמול קהילתי

בתור אתר שצמח מבלוג, תמיד האמנו ב”חורים ברשת” שכלי תקשורת היום חייבים להשתכלל ולהשתלב ברשתות בתוכם הם פועלים. היום אנחנו עושים צעד נוסף בכיוון ומכריזים על תוכנית כתבים מתוגמלים חדשה שתספק ליוצרי תוכן מוכשרים אפשרות ליהנות מחשיפה וקידום באתר.

עיתונאות יזמית מבוססת תמריצים היא בעינינו המודל הנכון לעת הנוכחית. במודל החדש, “חורים ברשת” יספק במה וקידום לכותבים עצמאיים, בכפוף למערכת שמבטיחה כי הקהל ימשיך לקבל כתבות שהוא מצפה לקרוא.

תוכנית התגמול מיועדת לכתבים מנוסים שמכירים היטב רשתות חברתיות ולא חוששים להתנסות. אנחנו מחפשים יוצרי תכנים מחודדים, שחיים ברשת, יודעים לפני כולם מה חדש ועל מה מדברים, מבינים מה מעניין ובעלי כישרון לספר סיפור.

איך זה יעבוד?

“חורים ברשת” יבחר את המועמדים המתאימים והם יקבלו תשלום עבור עבודתם אם יעמדו בתנאי הסף המפורטים. הכתבים המתאימים יגישו לעורך הצעות לנושאים ואלה שיתקבלו יהפכו לסיפורים שיקודמו לקהל גדול.

הכתבים שיגיעו לרף מסוים של קוראים בכל חודש יקבלו תשלום על פי הצלחת התכנים שהם מפרסמים באתר. הציפיה היא שהכתבים האלה יהיו מעורבים פעילים בשרשרת החיים של הכתבה שלהם גם אחרי הפרסום, ישתלבו בדיונים בתגובות ובהפצה ברשתות החברתיות. 

מנהלת קהילת הכותבים ב”חורים ברשת” תהיה העיתונאית הוותיקה יסמין לוי, סמנכ”לית הקריאייטיב ב”חורים ברשת” ועיתונאית “7 ימים” של ידיעות אחרונות בעבר.

אחת ההטבות: ינשוף לכל כותב. טוב, לא באמת

מה צפויים הכתבים לקבל?

שכר: הכתבים המגויסים יקבלו שכר התחלתי של 10 שקלים (eCPM) עבור כל 1,000 אנשים אמיתיים (יוניקים) שקוראים את הכתבות שלהם מדי חודש. וזאת אם יעמדו ברף של 100,000 אנשים אמיתיים בחודש לכל הפחות

לא כולם רוצים לכתוב בשביל כסף, והמסלול הזה פתוח גם עבור מי שמעוניין לכתוב עבור מטרות אחרות כמו קידום אישי ומקצועי.

אנו מצדנו נספק ליווי צמוד לכותבים ביצירת והפצה של תכנים אפקטיביים ברשתות חברתיות, ונקדם אותם ככותבים, באמצעות זיהוי עם המותג חורים ברשת וחשיפה לקהל גדול. הכתבים יעברו גם סדנת כתיבה והפצה מעת לעת.

סייגים: התכנים ייענו לכל הסטנדרטים המערכתיים שחלות ב”חורים ברשת”. כל ניסיון “לשחק” במספרים באמצעות ניפוח דפים נצפים יגרום לביטול ההסכם עם הכתב. אם אתם מקדמים מוצר או שירות שאתם עומדים מאחוריו, תהיו חייבים לציין זאת במפורש, וכתבות אלה יקודמו רק על פי שיקול דעת עורך. אין כוונה לחולל דפים נצפים באתר באמצעות תכנים לא ראויים, תכנים המוגנים בזכויות יוצרים, שמועות לא מבוססות או כתבות פח וכל תוכן יעבור אישור עורך וחייב לעמוד בסטנדרט עיתונאי.

איך מתקבלים?

צעד 1: פתחו חשבון חינם ב”חורים ברשת”.

צעד 2: צרפו בטופס הבא את קורות החיים שלכם יחד עם קישורים לשלוש כתבות שכתבתם ולדעתכם מעוררות השראה וראויות להיחשף למאות אלפי אנשים. כל כתבה צריכה להיות באורך מרבי של 450 מילים.

מתי מתחילים: 3 במרץ, 2015.

מלאו את הפרטים שלכם בטופס הבא. המתאימים יקבלו הודעה על קבלתם לפיילוט עם הסברים נוספים. 

הערה: מי שפנה בעבר לא צריך לפנות פעם נוספת. העבודה מיועדת אך ורק לעוסקים שיכולים להוציא חשבוניות. 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן