סיפור שממחיש למה כדאי לחשוב לפני שמקללים אנשים בדרך לראיון עבודה

הנה טיפ קטן: אם אתם נמצאים בדרך לראיון עבודה, נסו לא לומר לאנשים בדרך שהם יכולים ללכת להזדיין. לעולם לא תדעו מי הם באמת. הם עלולים להיות, למשל, המראיין שלכם בראיון העבודה. 

זה מה שקרה למועמד ביש מזל אחד בלונדון השבוע. האיש נסע ברכבת התחתית של לונדון כאשר נוסע חסם את דרכו. הוא הגיב בסגנון המקובל בלונדון: דחף וקילל את האיש באוזני הנוסעים האחרים.

ייתכן שהאיש היה קצת לחוץ. בכל זאת, הוא היה בדרך לראיון עבודה למשרת מפתח פייתון בחברת Forward Partners.

מה שהוא לא שיער לעצמו זה שהאיש אותו קילל היה מאט באקלנד, ראש גיוס וציד כשרונות ב-Forward Partners, אף הוא איש עם מטרה אחת באותו אחר הצהריים: למצוא מועמד ראוי למשרת מפתח פייתון בחברה.

בתיאור המשרה צוינו התכונות הבאות שנדרשות מהמועמדים: “אתם נלהבים בעניין קוד פתוח ויש לכם עניין בטרנדים עכשוויים ועתידיים” וגם: “אתם נהנים לעבוד בקצב בצוותים קטנים רב תכליתיים”.

אין שום אזכור לנימוסים, בייחוד כשנוסעים ברכבת התחתית עם זרים, אך האיש לא קיבל את התפקיד אם כי השניים יישרו את ההדורים ביניהם.

“זה היה כל כך מוזר”, אמר באקלנד ל-BBC,  “שאלתי איתו אם הייתה לו נסיעה טובה באותו יום. צחקנו על זה בסגנון בריטי אופייני והתנצלתי”. מאז פרסום המקרה אנשים מספרים לבאקלנד על סיפורי אימה דומים שקרו להם: 

 

 

המשרה עדיין פנויה, אגב. 

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן