איך סטודנטית ישראלית אחת ואביה סנוורו את האינטרנט עם התכשיטים יוצאי הדופן האלה

כישרון אמיתי יוצר יש מאין. התכשיטים המופלאם לפניכם אינם תוצר של מותג יוקרה אלא היוזמה המפתיעה של אבא אחד שמצליח ליצור מג’אנק זהב טהור.  קרולינה בריז, 23, היא סטודנטית ישראלית לקולנוע במכללת ספיר אשר עולמה התהפך לפני שנה כאשר אביה, 45, הראה לה מה הוא יודע לעשות מחתיכת פלדה. 

כחובבת תכשיטים הבחורה האמינה שעולמה התהפך ובצדק. מדובר ביצירות אמנות מופלאות ומקוריות, הפונות לחובבות צורות מיוחדות ויוצאות דופן. בריז מספרת איך לבה התמלא בהערכה לאביה, שבדיוק איבד את עבודתו אבל לא את היצירתיות הנהדרת שלו. הוא מצליח להביא קסם מהפנט בתכשיטי המופת הללו וכבחורה, אני נופלת שדודה לידיו.

האיש משתמש בחומרי גלם פשוטים כמו חוטי רדיו וחרוזים מכוערים והופך אותם למשהו יוצא דופן. לא תמצאו פה פנינים או יהלומים. אבל כן תקבלו צורות בעלות מחשבה רבה. הוא כמו הליאונרדו דה וינצ’י של התכשיטים. בריז טוענת שאביה מעולם לא עסק בזה לפני כן וללא ספק, תכשיטן נולד. מאותו יום הם עיצבו כל מיני סוגי תכשיטים יפים, המושפעים מהמיתולוגיה, תרבויות עתיקות, שבטים אינדיאניים ושאר סמלים נחקקים.

ללא ספק, מדובר במי שלדעתי יוכל להצליח ביג טיים בעולם התכשיטים. כעת ניתן למצוא הכל ב-Etsy ועם החשיפה שקיבל כעת בעולם, זה רק עניין של זמן. אני זוממת על מספר 8, איך לא 😉

דרך Bored Panda. תודה ל-Lior Galily על הטיפ!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן