“טאבולה” מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם “חורים ברשת”

טאבולה“, פלטפורמת גילוי תכנים מובילה, מכריזה היום על שותפות ארוכת טווח עם “חורימבה מדיה”, מפעילת “חורים ברשת“, אתר החדשות הפופולרי לדור המחובר. זהו שיתוף הפעולה המשמעותי הראשון ש”טאבולה” חושפת בישראל במסגרת ההסתערות שלה על שוק המלצות התוכן המקומי.

במסגרת שיתוף הפעולה, “חורימבה מדיה” תטמיע את המלצות התוכן של “טאבולה” באתר “חורים ברשת”, בו נרשמים יותר ממיליון ביקורים של ישראלים מדי חודש. המהלך יאפשר ל”חורים ברשת” להסיר את הבאנרים המסורתיים מהאתר ולהציע למבקריו חוויית תוכן מזמינה יותר, להגדיל משמעותית את מספר הדפים הנצפים והכנסות האתר. 

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם אתר מדיה משפיע ואהוב כמו “חורים ברשת”. שיתוף הפעולה הזה מצביע על הנחישות שלנו לחבור לאתרי התוכן המובילים בארץ ולעבוד יחד על הגדלת מספר המבקרים וייצור הכנסות מעבר לבאנר״, אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ”ל טאבולה. “הפלטפורמה של טאבולה תאפשר לקהילת המשתמשים של חורים ברשת לגלות תכנים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם”.

“אנו מחויבים לחלוטין לשפר את חוויית המשתמש ב’חורים ברשת’ למען הקוראים שלנו, ושיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו לעמוד במחויבות הזו”, מסר גל מור, מנכ”ל ועורך ראשי של “חורים ברשת”, “אנחנו מעריכים מאוד את המחויבות של “טאבולה” להציע המלצות תוכן דינמיות, מותאמות אישית, לחוויית תוכן משופרת יותר באתר. תוכן בעינינו הוא עתיד הפרסום ועל כן שיתוף הפעולה עם חברה חדשנית כמו “טאבולה” טבעי לחלוטין עבורנו”.

שיתוף הפעולה יוכרז באירוע “תכנים | יוצרים | באזז” במתחם אפקה בתל אביב, בנוכחות מאות משתתפים משוק האינטרנט הישראלי, ובהשתתפות אלירן בן יהודה, מנהל פיתוח עסקי ב-Taboola ישראל, רן גשרי, סמנכ”ל השיווק של Taboola ועינבר יגור, מנהלת אסטרטגיית תוכן לקוחות ב-Taboola.

אודות טאבולה

טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן המובילה בעולם. החברה מספקת 200 מיליארד המצות תוכן ל550 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם, וביניהם NBC, USA Today, The Weather Channel, The Atlantic ו-Fox Sports.

אודות חורים ברשת

“חורים ברשת” נחשב אחד האתרים הוותיקים והמשפיעים בתחום הדיגיטל בישראל. האתר צמח להיות הגירסה הישראלית של אתרים כמו “באזפיד” ורשת “גוקר”, ושם דגש על סיפורים ויזואליים ותוכן שמשתמשים נוטים להגיב אליו רגשית ולשתף. ב”חורים ברשת” נרשמים כשני מיליון דפים נצפים בחודש. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן