5 סיבות מצוינות להגיע לאירוע “תכנים | יוצרים | באזז” של “חורים ברשת” בשלישי

זה קורה מחר (שלישי ה-17.2.15) וכדאי למהר. אם טרם רכשתם כרטיס והאירוע נשמע לכם מעניין אנחנו ממליצים בחום לעשות זאת עכשיו ולא להמתין לאירוע עצמו. “תכנים | יוצרים | באזז” מיועד לכל מי שמתעניין בתוכן בדיגיטל: ליוצרי תכנים, בלוגרים, עיתונאים, אנשי דיגיטל, פרסום, יחסי ציבור, בעלי אתרים, גיקים, חנונים, ינשופים וחיות אחרות. יהיו שם בקהל ועל הבמה כמה מהשמות המשפיעים והיצירתיים בתחום הדיגיטל ואתם מוזמנים להתערבב איתם ואיתנו בערב מעורר מחשבה. והיי, יהיה גם אלכוהול וקאפקייקס! יותר מזה?

שימו לב: אנחנו מחלקים 50 כרטיסים חינם לאירוע שמתחיל ב-19:00 למי שיגיב כאן בתגובות. 

תאריך: 17.2.15

שעות: סדנה מקדימה מ-16:30-20:00, אירוע מ-19:00-22:30.

מיקום: מתחם “אפקה”, בני אפרים 228, תל אביב.

לרכישת כרטיסים.

הנה כמה סיבות מעולות להגיע לאירוע בהנחיית יסמין לוי, סמנכ”לית הקריאייטיב של “חורים ברשת”: 

1. הכרזה שתעיף לינשופי “חורים ברשת” את הזנב

טוב, לא להגזים, אבל זה די מסעיר אותנו. מקווים שאתם אוהבים הפתעות כמונו. 

2. סודות הוויראליות של באזפיד ופלייבאז

סקוט לאמב, סגן נשיא “באזפיד” והאחראי על הפעילות הבינלאומית של האתר הטרנדי, מונה בראיון ומיוחד כמה מהסודות של “באזפיד”. מנגד, תום פחיס, ממייסדי PlayBuzz, האתר שעבר את באזפיד בדירוג כמות השיתופים בפייסבוק, יסביר איך עושים תוכן שיתופי מנצח.

3. 2015: השנה של אפליקציות הצ’ט?

אבישי יצחק, מנהל שיווק דיגיטלי ערוץ HOT  בידור הישראלי וערוץ 8, יסביר מה מבוגרים מפספסים על דור ה-Z, על סוד הקסם של סנאפצ’ט ושאר אפליקציות הצ’ט ולמה הרגלי השימוש של הצעירים ברשת מאותתים שהאינטרנט המוכר לנו עומד להשתנות לתמיד.

4. מתוכן שיווקי ועד פרסום סמוי: איך תכנים עושים כסף?

בעקבות פרשיית “סטטוסים מצייצים” והתפשטות תופעת הפרסום הסמוי: איך אתרי תוכן אמורים להתפרנס בעידן שאחרי הבאנרים ומה עושה לנו המירוץ אחרי הוויראליות: פאנל בהשתתפות ליאור קודנר, סמנכ”ל הדיגיטל של קבוצת “הארץ”, גל מור ויסמין לוי, “חורים ברשת”, גדי וילצ’רסקי, “תכל’ס”, איתי נגלר, Dsay, נתי בר און, “סינדו” ויניב טרוס מ”טרוס מדיה”. 

5. ויקטוריה חנה: אלף בית ויראלי

גם ויקטוריה חנה, התופעה המוזיקלית הכי חמה בסצינת המוזיקה הישראלית, שלא מזכירה שום דבר נורמטיבי שהכרנו בישראל, תופיע ב”תכנים | יוצרים | באזז” עם האלף בית הוויראלי שלה.

ועוד: סדנה ראשונה מסוגה ליוצרי תוכן עצמאיים, בעלי אתרי תוכן וכל מי שרוצה להיעזר בתוכן כדי ליצור אנג’ייגמנט ולמשוך גולשים לאתר שלו, ערן הדס, אמן ויוצר רשת, על עידן חוסר המקוריות הגדול והאם זה בהכרח רע, איך הופכים לכוכבת יוטיוב עם היוטיוברית ויוצרת התוכן אשלי וקסמן בקשי, איך מגייסים רבע מיליון שקל מהקהילה באמצעות קמפיין מימון המון עם מחבר “הרשימה” יובל אברמוביץ’לתוכניה המלאה של האירוע והסדנה המקדימה.

אל תחמיצו. נתראה שם!

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן