כתבו סיפור אהבה משלכם ב-18 מילים או פחות

אח, הוולנטיינז, היום בו רומנטיקנים הופכים דביקים מתמיד וציניקינים חוטפים סכרת. האוהבים הצודקים תמיד יודעים, כפי ששר צביקה פיק למילותיו של יהונתן גפן, שאין מדינה לאהבה וגם אין לה צורך ביום מיוחד. ובכל זאת, לא נגרם שום נזק אם זה מה שנדרש כדי לגרום לגברים להבין בהתניה פבלובית שאם לא ישובו הביתה עם זר פרחים והאירוע פשוט “יפרח מזכרונם” אז הלילה יפגשו את הספה. 

השנה, לקראת הוולנטיינז שיחול בשבת, החלטנו לצאת בתחרות סיפורים קצרים שתדבר גם לאוהבים וגם לבודדים, גם למתקתקים וגם למרירים. בתחרות הזו המשימה היא קצרה ויצירתית: חברו את סיפור האהבה הגדול ביותר בעולם עד 18 (ח”י) מילים. 

שימו לב שהסיפורים לא חייבים להיות מתקתקים. להפך, אנו מבקשים להימנע לחלוטין ממילות תואר סכריניות. אין גם צורך להלל את האהבה ואפשר גם להתייחס להיעדרה. דוגמה:

“כשנשאלה מי הוא אהבת חייה הצביעה על האיש שישב בכסא הריק שלצדה”

אפשר לשלוח לנו את הסיפורים כאן למטה בתגובות, בתגובות לפוסט בפייסבוק או דרך כל פוסט בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם בהאשתג diamondlove#.

תחרות הסיפורים תסתיים בחמישי הקרוב בחצות, ושימו לב מה תוכלו לזכות: מבין 20 הסיפורים שייבחרו על ידי המערכת, אחד יזכה בטבעת יהלום מתנת דיימונד פקטורי משווקת טבעות אירוסין. הזוכה יוכל לבחור בטבעת יהלום בזהב לבן, צהוב או אדום. 

בהצלחה לכולם!

לתקנון התחרות.

טבעת יהלום משודרגת מתנת דיימונד פקטורי שתוענק לאחד הכותבים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן