איך הצילום האייקוני הזה עזר לסוטה שצילם מתחת לחצאית של נערה לחמוק מעונש

מתברר שבאורגון אתה יכול להיות סוטה שנכנס לחנות כלבו ולצלם מתחת לחצאית של נערה חולפת. המקרה הבא הוא אחד ההזויים וקשה להאמין שבארץ היו מחליקים לו באותה קלות. פטריק בואנו, גבר בן 61, נכנס בחודש ינואר השנה לסניף של “טארגט” באורגון ועשה כמה קליקים עם הנייד שלו מתחת לחצאית של נערה בת 13. האם זה חוקי? באורגון כן.

בית המשפט פסק כי האיש, המתגורר בפורטלנד, אינו אשם באף סעיף בחוק להגנת הפרטיות או “בניסיון לנצל נערה”. יעני, כלום. המסר? קדימה גברים, תשלפו את הסמרטפונים ותתעדו כאוות נפשכם נערות בתחתונים. החוק באורגון לצדכם.

הסנגור שלו, מארק לורנס, טען כי אין במקרה זה עבירה על החוק להגנת הפרטיות כי הצלם תיעד את הנערה בתחתונים והחוק, מה לעשות, מתייחס רק לעירום. כמו כן, החוק תקף לצילומים בחדרי השירותים וההלבשה אבל לא במקומות ציבוריים. קולטים כמה דפוק? אבל מה, לפחות עורך הדין שלו הוא אחד המניפולטורים הטובים.

לורנס הציג את הצילום האייקוני בו החצאית של מרילין מונרו התעופף לפתע. מכאן הוא טען שחצאית יכולה להתרומם לפתע במקום ציבורי ולחשוף את התחתונים לכולם. התובע פול מלוני טען ש”כן, מרילין במקום ציבורי אבל הייתה לה ציפייה לפרטיות שאיזה סוטה לא הולך לדחוף מצלמה מתחת לחצאית שלה ולצלם את גופה”.

המסקנה: החוק הוא לפעמים אידיוטי ולא תראו אותי משוטטת באורגון. 

מונרו. תקדים לסוטים הבאים

דרך האפינגטון פוסט. תמונה: Chris Goldberg, פליקר CC by 2.0

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן