לא תאמינו איך אומה טורמן נראית היום

מה קורה בעולם? פני הדברים נראים רע, רע מאוד. חשבתי שאין יותר לאן להתדרדר בעקבות הזעזוע מפרצופה של רנה זלווגר שעבר מהפך אבל הוליווד נסערת עד עצם הלחיים מהפנים החדשות של אומה טורמן, כוכבת “קיל ביל”, שנחשפו על השטיח האדום בניו יורק. 

מי שכנראה נמצא ברשימת החיסול של הדמות שלה מסרט הקאלט ההוא של טרנטינו הוא המנתח הפלסטי שלה. טורמן ידועה ככוכבת מהממת ביופיה ובאמת לא ברור איך עיניה התעוותו ככה ולמה פניה שינו צורה והפכו לארוכות יותר ובלי הסנטר המרובע שלה. קשה לראות את הפרצוף הזה לא כי היא מכוערת חלילה אלא כי האישה בתמונה ממש לא מזכירה את טורמן.

הוליווד לא בהכרח אשמה וגם לא העובדה שהתעשייה רודפת אחרי צעירות וענוגות. ניתן להזדקן בכבוד ועדיין לשמור על מעמדך בעולם הבידור, ראו הלן מירן, ג’ודי דנץ ואפילו ג’וליאן מור שכן עשתה טיפולים כאלה ואחרים אבל נראית מהפנט לגילה ובכלל. כמו זלווגר, גם תמונתה של טרומן בלוק החדש הפכה ויראלית בימים אלה ולא בשל סיבות מחמיאות. 

באמת לא ברור למה הכוכבות מעוללות את זה לעצמן. אחת אחרי השנייה נשות הוליווד המהממות מעוותות את עצמן סתם. מג ריאן, מלאני גריפית, לארה פלין בויל. מדובר בנשים הורסות שלא היו צריכות לעשות דבר ואם כבר, אז לפחות היו שומרות על תווי הפנים שלהן. הן כל כך מיוחדות כמו שהן. 

דרך Hollywood Life

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן